:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
منتخب پنجمین دوره شورای شهر ارومیه:  اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت‌ نخست شورای شهر پنجم ارومیه می‌شود.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر ارومیه: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت‌ نخست شورای شهر پنجم ارومیه می‌شود.

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 10 خرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
منتخب پنجمین دوره شورای شهر ارومیه:
اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت‌ نخست شورای شهر پنجم ارومیه می‌شود.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: عمده وظیفه شورای شهر ارومیه در دوره پنجم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری و اجرایی کردن مصوبات باقی مانده از دور چهارم است.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : حسین بخشایشی نایب رئیس شورا با اشاره به شرکت پرشور مردم ارومیه در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: از شهروندانی که در پنجمین دوره انتخابات به‌عنوان کاندیدا حضور یافتند سپاسگذاریم و از حضور آنان تقدیر و تشکر می‌کنیم چراکه با حضورشان تنور انتخابات را گرم و مردم را درصحنه حاضر کردند.
وی افزود: به دوستانی که در این رقابت سالم قبول شدند نیز تبریک می‌گویم و از کسانی که رأی نیاوردند هم درخواست داریم برنامه‌ها، طرح و ایده‌های خود را برای توسعه و آبادانی شهر در اختیار شورای اسلامی دور پنجم قرار دهند تا بتوانیم برای استفاده در برنامه‌های کاری خود منظور نماییم.
بخشایشی گفت: قسمتی از طرح‌هایی که برای دوره پنجم در برنامه کاری شورای شهر مشخص‌شده است در دوره چهارم به تصویب رسیده و طرح‌هایی که ناقص مانده در مصوب شورای شهر گنجانده ‌شده که به دلایل مختلف مالی و یا یک سری مسائل به اتمام نرسیده‌اند در اولویت اول اجرای شورای دوره پنجم قرار دارند.
نایب رئیس شورای شهر ارومیه تصریح کرد: عمده وظیفه شورا در دوره پنجم تکمیل برنامه‌های نیمه‌تمام شهری و طرح برنامه‌های جدیدی که در خور شأن مردم بزرگوار شهر ارومیه باشد در برنامه کاری شورا قرار می‌گیرد.
وی افزود: طرح‌هایی که در برنامه کاری شورای شهر ارومیه وجود دارد عبارتند از تکمیل رینگ دوم کمربندی شهر که فاز اول این پروژه را بنیاد تعاون سپاه آغاز کرده‌ و یکی از طرح‌های خوب شهر ارومیه به‌حساب می‌آید که ترافیک و مشکل رفت آمد شهر را بهبود می‌بخشد.
بخشایشی گفت: طرح دوم تکمیل رینگ اول شهر است که در قالب آن به زودی فاز اول تقاطع غیر هم‌سطح آذربایجان به بهره برداری می‌رسد و امیدواریم مشکلات و مسائل مالی گریبان گیر این طرح نشود تا به موقع پروژه تقاطع آذربایجان را تحویل مردم دهیم.
عضو شورای شهر ارومیه اظهار کرد: پروژه شهربازی مدرن ارومیه نیز که در دهکده چیچست به‌عنوان مجتمع تفریحی، فرهنگی و گردشگری این شهر محسوب می‌شود در شرف بهره‌برداری قرار دارد که در نوع خود از افتخارات شهر ارومیه است و انشالله این پروژه در اواخر خردادماه 96 تقدیم مردم و جوانان شهرمان می‌شود .
وی افزود: قرارداد تولید انرژی از سلول‌های خورشیدی با کشور کره جنوبی نیز دنبال می‌شود که از طرح‌های اشتغال‌زا برای شهر ارومیه است و در کنار طرح آن قرارداد تولید انرژی به‌وسیله زباله با تکنولوژی آلمان نیز دنبال می‌شود که دارای مشکلاتی است که در حال پیگیری و رفع موانع هستیم.
بخشایشی تصریح کرد: بستر ایجاد اشتغال جوانان باهمت مسئولین فراهم‌شده است تا سالانه یک هزار نفر را در قسمت‌های مختلف شهر و پروژه‌های شهری به کار گیری کنیم تا هم کمکی به شهر و هم به جوانان شود و هم زندگی خوب و آرامی را داشته باشند.
وی گفت: شعاری برای ارومیه 1404 تعریف شده است تا این شهر را به شهری زیبا، سبز، پاک، هوشمند و دارای فناوری‌های نوین شهری تبدیل کنیم و برای تحقق این شعار طرح‌ها و برنامه‌هایی مختلفی داریم تا به اهداف بسیار بلند این شعار برسیم.
منبع : خبرگزاری تسنیم

تعداد نمایش ها (156)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان