:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
منتخب پنجمین دوره شورای شهر ارومیه:  جبران عقب‌ماندگی‌های ارومیه در صدر فعالیت‌های شورای شهر پنجم قرار می‌گیرد

منتخب پنجمین دوره شورای شهر ارومیه: جبران عقب‌ماندگی‌های ارومیه در صدر فعالیت‌های شورای شهر پنجم قرار می‌گیرد

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 10 خرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
منتخب پنجمین دوره شورای شهر ارومیه:
جبران عقب‌ماندگی‌های ارومیه در صدر فعالیت‌های شورای شهر پنجم قرار می‌گیرد
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: جبران عقب‌ماندگی‌های ارومیه و رسیدگی به بافت‌های فرسوده در کنار ایجاد اماکن تفریحی و گردشگری در صدر فعالیت‌های شورای شهر پنجم قرار می‌گیرد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : حسین پناهی ، اظهار کرد: از تمامی مردم شهیدپرور ارومیه که در انتخابات 29 اردیبهشت حماسه‌آفرینی کردند نهایت تقدیر و تشکر را دارم.
وی افزود: مردم حضور حداکثری خود را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر ارومیه به عرصه نمایش گذاشتند و از حسن انتخاب مردم شریف ارومیه که من را لایق خدمت به شهر ارومیه دیدند نهایت قدردانی و تشکر را دارم.
پناهی خاطرنشان کرد: دوره چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه را با تمامی مشکلات موجود از جمله رکود اقتصادی به خوبی توانستیم پشت سر بگذاریم و امید می‌رود برنامه‌های عقب‌مانده دوره گذشته را با شعار روشنگری و مطالبه گری و با توجه به اصل تعامل، هم‌سویی، همراهی و هماهنگی محقق سازیم.
وی بیان کرد: باید توسعه و عقب‌ماندگی شهر را جبران کنیم و به تراز پیشرفت و توسعه بسان شهرهای همسایه‌ برسیم، امروز جامعه به شادی و نشاط نیاز دارد و به لطف خدا سخت‌افزار این موضوع را در محلات به وجود آورده‌ایم و تمامی اقدامات خود را بر اساس محور محلات پیش می‌بریم و احداث فرهنگ‌سراهای بیشتر جزو برنامه‌های ما در شورای شهر آینده است.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: از چهاردهم مردادماه که دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه شروع می‌شود برنامه‌های خود را به صورت جدی آغاز می‌کنیم و در این میان ایجاد زیرساخت‌ها در محلات در رأس امورات قرار دارد و مقدماتی که برای راه ادازی شهربازی ارومیه را که در دوره قبل ایجادشده بود را توسعه می‌دهیم.
وی تأکید کرد: در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه درآمد پایدار ایجاد خواهیم کرد و تقویت تفرج‌گاه‌ها و ایجاد جذبه‌های مختلف از جمله گردشگری یکی از گام‌های مؤثر در این زمینه است.
عضو فعلی شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: در دوره آینده با حرکت پدافند غیرعاملی و توجه به خواسته‌های مردم خدمات گسترده‌ای ارائه خواهیم کرد تا رضایت مردم و در نهایت رضایت خداوند متعال را جلب کنیم و با خدمت گذاری به مردم می‌توان آستانه تحمل مردم و منتقدان را بالا برد.
وی با اشاره به اهمیت رسیدگی بافت فرسوده و قدیمی شهری در ارومیه اظهار کرد: باید تمامی مسئولان تهدیدات ایمنی این بافت‌ها را به فرصت تبدیل کنند و در این میان سیاست‌های مستقیم شورای شهر در راستای تقسیم شهر به مناطق مختلف است که موجب شهرسازی در سطح مناسبی می‌شود.
پناهی افزود: تخریب آسفالت شهری یکی از مشکلات اساسی دیگر شهر ارومیه است و تلاش می‌کنیم از وضعیت فعلی خارج شویم تا شهر ارومیه در شأن مردم ارومیه بسازیم.
منبع : خبرگزاری تسنیم

تعداد نمایش ها (159)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان