:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
مهندس محمد خالد حاتمی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: عدم دریافت حقوق زندگی سختی برای خانواده کارگران و کارکنان شهرداری ایجاد می‌کند

مهندس محمد خالد حاتمی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: عدم دریافت حقوق زندگی سختی برای خانواده کارگران و کارکنان شهرداری ایجاد می‌کند

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 07 مرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
مهندس محمد خالد حاتمی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:
عدم دریافت حقوق زندگی سختی برای خانواده کارگران و کارکنان شهرداری ایجاد می‌کند
تمام تلاش خود را بر پرداخت حق و حقوق کارگران و کارکنان شهرداری انجام می دهیم، وضعیت مالی کلی مملکت در شرایط مناسبی نیست ولی باید کارکنان و کارگران نیز صبر و تحمل داشته باشند تا همگی دست در دست هم برای حل مشکلات قدم برداریم.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : مهندس محمد خالد حاتمی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز در خصوص پرداخت حقوق های کارکنان شهرداری گفت: تمام تلاش خود را بر پرداخت حق و حقوق کارگران و کارکنان شهرداری انجام می دهیم، وضعیت مالی کلی مملکت در شرایط مناسبی نیست ولی باید کارکنان و کارگران نیز صبر و تحمل داشته باشند تا همگی دست در دست هم برای حل مشکلات قدم برداریم.
وی ادامه داد: برای خانواده های کارکنان شهرداری بسیار سخت و طاقت فرسا است که حقوق خود را دریافت نکند و خوشبختانه خانواده های پرجمعیتی نیز هستند و این خانواده ها در صورت عدم رسیدن حقوق با مشکل مواجه می شوند و امیدواریم این دوران را بگذرانیم و حق و حقوق کارگران و کارکنان را پرداخت کنیم.
حاتمی در رابطه با علت ایجاد مشکلات مالی تصریح کرد: در آمد شهرداری بستگی به رونق بازار و فعالیت های ساخت و ساز و خرید و فروش مردم دارد؛ هم اکنون نیز در آمد پایداری برای شهرداری وجود ندارد و وقتی که رونقی در بازار نیست طبعا درآمد شهرداری به درآمدها و فعالیت های مردم بستگی دارد به پایین می آید و هم اکنون که در دوران رکود هستیم ساخت و سازی وجود ندارد و مشکلات دیگر باعث به وجود آمدن این مشکلات شده است.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان تاکید کرد: باید از ظرفیت های استان آذربایجان غربی و شهرستان ارومیه به خوبی استفاده کنیم که به نظر بنده یکی از بهترین فاکتورهای این شهرستان استفاده از موقعیت جغرافیایی یا همان هم مرز بودن با چند کشور است و باید از این پتانسیل مرزی به طور قانونی استفاده کرد تا با توجه به این به رونق بازار و درآمدها کمک کرد.

تعداد نمایش ها (124)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان