:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/دوشنبه, 13 آذر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
3/0

مرتضی منافی گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری ارومیه با افزایش ۴۸ درصدی در شورای اسلامی شهر ارومیه تصویب شد و امید می رود این بودجه در سال ۱۴۰۳ با افزایش ۵۸ درصدی تصویب شود.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی که در جلسه صحن شورا سخن می گفت ضمن تسلیت ایام فاطمیه خاطرنشان شد: الحمدالله با راه اندازی سامانه ستاد تمامی فعالیت های مدیریت شهری بصورت شفاف قابل مشاهده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

مرتضی منافی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: سامانه ستاد نه تنها موجب شفافیت بلکه موجب افزایش درآمد شهرداری ارومیه شده است.

وی گفت: بودجه حمل و نقل و تجهیز ناوگان آتش نشانی و خدمات شهری باید در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری با توجه به اهمیت موضوع و نوسازی باید افزایش یابد.

نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش افزود؛ امروز سازمان مدیریت پسماند از لحاظ فرسوده شدن ناوگان حمل و نقل دچار مشکل است و لذا باید نگاه ویژه ای به آن در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری شود.

مرتضی منافی گفت: نبود نردبان پیشرفته در سازمان آتش نشانی و فرسوده بودن خودروهای آن در عملیات این سازمان  و توجه به توسعه و نوسازی چراغ های راهنمایی و رانندگی و تجهیز دوربین های ترافیکی  می تواند از بروز مشکلات ترافیکی تا حدودی جلوگیری کند.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: آزادسازی معابر در بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه در اولویت مدیریت شهری باشد.

وی افزود : بعضی از املاک در راستای رفع نیازهای اجتماعی باید از سوی شهرداری خریداری شوند و لذا با توجه به عدم انتقال ترمینال شهرستان ارومیه به محل جدید خود پیشنهاد می شود تا زمین واقع در کنار آن از سوی شهرداری برای گسترش فضای ترمینال خریداری و بودجه آن در سال ۱۴۰۳ مورد توجه قرار گیرد.

مرتضی منافی در ادامه سخنانش با انتقاد از انتقال ضایعات فروشان به محل جدید و خارج از شهر ارومیه گفت: امروز پس از گذشت ۳ سال از عمر شورا و با توجه به پیگیری های متعدد در خصوص واگذاری زمین مناسب از سوی مسکن و شهرسازی ، برای انتقال و ساماندهی ضایعات فروشان به خارج از شهر کاری انجام نگرفته است و همچنان مردم و ما با این معضل روبرو هستیم.

وی خاطرنشان شد: امروز صنوف تیرآهن فروشان همچون ضایعات فروشان ساماندهی و به محل جدید خود انتقال نیافته اند و این امر موجب نارضایتی شهروندان شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش گفت: متاسفانه مسئله و مشکلات حقوقی صنوف درودگران حل نشده و با توجه به پیگیری های متعدد همچنان دچار مشکل شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: امروز فضای سبز ارومیه رو به نابودی است و لذا جهت نگهداری آن باید نگاه ویژه ای در بودجه نویسی سال ۱۴۰۳ شهرداری شود.

وی گفت: امروز مشکل ترافیک شهری به تک تک نقاط شهر ارومیه کشیده شده است و لذا توجه به اجرای عملیات های عمرانی و احداث زیرگذرها در مناطق محروم ( سه راه دخانیات ، تقاطع شهید باباساعی ، ترمینال شهرستان و ...) در بودجه سال ۱۴۰۳ در دستور کار قرار گیرد.

مرتضی منافی گفت: نیاز مناطق محروم به توسعه و آبادانی بیشتر از مناطق دیگر است و لذا با توجه به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب توجه به نیازهای آنان جزو اولویت ها قرار گیرد و در بودجه نویسی سال ۱۴۰۳ شهرداری ارومیه مورد توجه باشد.

تعداد نمایش ها (51)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان