:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 29 دی,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:
برای اولین بار سهم ارومیه از عوارض گمرکات تخصیص خواهد یافت/ضرورت تخصیص رایگان سالن های ورزشی به شهروندان محلات کم برخودار

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه،  مرتضی منافی در نشست ماهانه شورای اسلامی شهرستان ارومیه که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون عمرانی فرماندار برگزار شد، اظهار کرد: جای مسئولان در مراسمات فرهنگی مذهبی دیده می شود و علیرغم انبوهی از مسائل در ادارات باید در بین مردم حضور یابند تا شاهد دلگرمی مردم باشیم.

وی بر ضرورت حمایت اداره ورزش و جوانان  از ورزش های همگانی تأکید کرد و افزود: پیاده روی عمومی در 14 بهمن  در شهر ارومیه برگزار می شود و انتظار مشارکت تمامی دستگاهها و بخش ها را داریم.

عضو شورای اسلامی شهرستان ارومیه و نماینده شهر ارومیه در این شورا گفت: طی مراسماتی که در شهر ارومیه برگزار می شود باید استفاده از فرهنگ، رسم و رسومات ارومیه و بخش های آن و  همچنین موسیقی های سنتی و قدیمی مدنظر قرار گیرد.

منافی تصریح کرد: داستان های مهربانانه مادران بزرگ، اشعار شاعران بزرگ و داستان های حماسی در راستای پاسدات فرهنگ بومی و اصیل ارومیه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: باید با فرهنگسازی مناسب در راستای علاقمندی جوانان به فرهنگ و فولکلور بومی و سنتی خودمان اقدام کنیم چرا که گوشی های تلفن همراه معضل اساسی برای کودکان و نوجاوان و آینده فرهنگی جامعه شده و باید پیوست فرهنگی برای این موضوع ارائه دهیم.

منافی با بیان اینکه بخش های مختلف شهرستان ارومیه هم سالن و هم تجهیزات ورزشی ندارند، عنوان کرد: شاهدیم بخش های این شهرستان حتی از نبود یک توپ فوتبال و والیبال رنج می برند.

وی یادآور شد: زمین هایی که شهردرای به ورزش جوانان داده تا در احداث سالن ها استفاده شود در اختیار مردم نیست و باید در اختیار ورزش محلات باشد و به ویژه در مناطق کم برخوردار رایگان استفاده کنند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: با پیگیری های به عمل آمده حق عوارض گمرکات از محل ارزش افزوده برای ارومیه تخصیص می یابد که از مزایای آن بهره مند خواهیم شد.

🗓۱۴۰۱/۱۰/۲۹

تعداد نمایش ها (15)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان