:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 01 بهمن,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه:
موسیقی عاشیقی بخش مهمی از شناسنامه فرهنگی ارومیه است/ حمایت شورای شهر از موسیقی غنی و فاخر عاشیقی

به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه، جمعی از اعضای شورای اسلامی ارومیه با حضور در برنامه « عاشیقلار آخشامی » کانون عاشیق های حوزه هنری آذربایجان غربی؛ پای صحبت و درددل های هنرمندان عاشیق استان نشستند.

در این برنامه که نایب رئیس شورا به همراه رئیس مرکز پژوهش ها و سخنگوی شورای اسلامی ارومیه حضور داشتند ؛ هنرمندان عاشیق با اعلام نارضایتی از عدم حمایت های لازم و ضروری دستگاه های فرهنگی و هنری استان از موسیقی عاشیقی و هنرمندان این عرصه، خواستار توجه جدی مسئولان امر به این موسیقی به عنوان میراث فرهنگی در استان آذربایجان غربی شدند.

مرتضی منافی در این برنامه طی سخنانی با ابراز خشنودی از حضور اعضای شورا در کانون عاشیق های حوزه هنری آذربایجان غربی، بر حمایت شورای اسلامی شهر از موسیقی غنی و فاخر عاشیقی شهرستان ارومیه و هنرمندان این عرصه تاکید کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های کانون عاشیقهای حوزه هنری آذربایجان غربی افزود: موسیقی عاشیقی بخش مهمی از شناسنامه فرهنگی شهرستان ارومیه و تاریخ هنری آن است که بایستی برای آیندگان حفظ شده و به بهترین شیوه به یادگار بماند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در این مراسم طی سخنانی با اشاره به وظایف شهرداری و دستگاه های فرهنگی و هنری در پاسداشت جایگاه و منزلت هنرمندان موسیقی عاشیقی ارومیه و معرفی آنها به جهانیان به عنوان یکی از داشته های بزرگ فرهنگی کشور گفت: از اقدامات کانون عاشیقهای حوزه هنری آذربایجان غربی در این خصوص با وجود کمبود اعتبارات مالی تقدیر و تشکر می کنیم.

🗓۱۴۰۱/۱۰/۳۰

تعداد نمایش ها (17)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان