:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نماز جمعه سنگر دفاع از انقلاب اسلامی و عامل وحدت است

نماز جمعه سنگر دفاع از انقلاب اسلامی و عامل وحدت است

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 02 مرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

نماز جمعه سنگر دفاع از انقلاب اسلامی و عامل وحدت است

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: انجام وظیفه درست مسئولان از بروز مشکلات اقتصادی جلوگیری کرده و این مهم نشانه وجود تقوا در نزد مسئولان است که باید به دقت از سوی آنان رعایت شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، دوری از محرمات و اطاعت از دستورات خداوند متعال اظهار داشت: هفته پیش رو هفته نماز جمعه است چراکه اولین نماز جمعه ایران اسلامی در تاریخ 6 مرداد در شهر تهران اقامه شد.

وی تصریح کرد: در نماز جمعه مسائل عبادی و سیاسی مطرح می‌شود و ائمه جمعه تصریح و تبیین این مسائل را بر عهده دارد و بر تک تک ما وظیفه است که خانواده و آشنایان خود را به شرکت در این فریضه الهی تشویق کنیم که هر قدر این عمل گسترده‌تر شود نشان از قدرت اسلام و وحدیت بین مسلمانان است.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: اعمال تک تک انسان‌های روی کره خاکی بر سرنوشت و نحوه رفتار دنیا با ما تأثیر می‌گذارد که صریح آیات قرآن است گرچه این مهم گاهی اوقات توسط افراد بی دین و بی مطالعه مورد نقد و نکوهش قرار می‌گیرد.

وی گفت: تمامی انسانها باید آگاه باشند هر عملی که از آنان سر می زند بر نحوه زندگی آنان تأثیر می‌گذارد و اگر نیکی کنیم مورد لطف الهی قرار می‌گیریم و اگر به انجام کارهای ناشایست مشغول شویم دچار عقوبت الهی و قهر زمین می‌شویم و موضوع قهر زمین مورد تمسخر سایت‌های بیگانه قرار می‌گیرد و این موضوع دربرگیرنده کج فهمی این افراد است.

قریشی گفت: مسئله زکات و خمس از بزرگترین و مهمترین مسائل دین اسلام است که باید تک تک افراد جامعه اسلامی به آن پایبند باشند و اگر خمس و زکات به درستی پرداخت شود بر روی زمین هیچ آدم فقیری را نمی‌توان یافت ولی متاسفانه این اعمال توسط بسیاری از افراد جامعه به سهولت فراموش می‌شود و بعد از دچار شدن به غضب الهی دنبال راه چاره می‌گردیم.

وی اظهار داشت: در این راستا نیز باید مسئولان وظایف خود را به طور صحیح و شایسته انجام دهند تا مشکلات اقتصادی در جامعه پیش نیایند و مشکلات اخیر اقتصادی نشان از کمرنگ شدن تقوا بین مسئولان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: نیروهای انتظامی، سپاهی و ارتشی در سرکوب توطئه کارشکنان و عقب راندن این افراد نقش به سزایی داشتند و امنیت کنونی به سبب انجام درست وظایف این نیروهای پاک و متعهد است که سخت‌ترین شرایط را تحمل می‌کنند تا مردم جامعه در امنیت و آسایش کامل معیشت کنند.

وی افزود: اخیراً در منطق کشمیر مسلمانان و به ویژه شیعیان مورد تجاوز قرار گرفته‌اند که این تجاوز منجر به جراحت بیش از 1 هزار نفر و شهادت عده‌ای انجامیده است و در رأس این توطئه‌های دولت‌های غربی هستند که همیشه علیه مسلمانان و شیعیان در حال توطئه هستند و همیشه دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زنند که نباید فریب این حیله را خورد.

منبع :

خبرگزاری تسنیم

 

تعداد نمایش ها (155)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان