:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نماینده محترم ولی فقیه در استان  و امام جمعه ارومیه: شورای اسلامی شهر ارومیه توجه جدی به مباحث فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه: شورای اسلامی شهر ارومیه توجه جدی به مباحث فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 14 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه:
شورای اسلامی شهر ارومیه توجه جدی به مباحث فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی،نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ارومیه در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با ایشان گفت:شورای اسلامی شهر ،توجه جدی به مباحث فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی با تبریک هفته ولایت افزود:امروز بحث فرهنگی و اجتماعی یکی از مهمترین و اساسی ترین نیازهای جامعه است و مسئولین باید توجهات اساسی به این مقوله داشته باشند.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به جلب رضایتمندی مردم از سوی اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین گفت: مسئولان به فکر خدمت صادقانه در راه خدا و نیز جلب رضاتمندی مردم باشند چرا که خدمت به مردم یک نعمت الهی است و با خدمت صادقانه به مردم در روز قیامت شرمنده پروردگار متعال نخواهید بود.
نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ارومیه همچنین با بیان اینکه شورای اسلامی شهر توجه جدی به ساخت و رسیدگی به مساجد علی الخصوص در مناطق محروم و کمتر برخوردار باشند اذعان داشت:توجه به ساخت و رسیدگی به مساجد سطح شهر از سوی شورای اسلامی شهر رعایت نشده است و گاها اعتراض مردم را در بر داشته است لذا از اعضای محترم شورای اسلامی شهر ارومیه می خواهم در توزیع ساخت مساجد و رسیدگی به آنها به طور عادلانه برخورد کنند چرا که مردم توجه بیشتری به مساجد دارند و مساجد بعنوان پایگاه فرهنگی و معنوی تلقی می شود و لازم است توجه بیشتری شود.
وی در خصوص ساخت فرهنگسراها در سطح شهر اشاره نمود و گفت:ساخت فرهنگسراهای قرآن و عترت در سطح شهر یک نیاز اساسی است و باید تلاش شود فعالیت این فرهنگسراها در مسیر قرآنی و فرهنگی باشد .
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:فرهنگسرای قرآن و عترت باید در مسیر قرآنی حرکت کند و اگر تا به امروز مخالفتی انجام گرفته از روی برطرف نمودن مشکلات بوده و امام جمعه هیچ گونه کینه ای با هیچ مسئولی ندارد.
وی همچینین با اشاره به اینکه باید در فرهنگسراها از طلبه های خوش فکر استفاده شود گفت:با توجه به نوع فعالیت فرهنگسراها در زمینه اجتماعی و فرهنگی باید از طلبه های خوش فکر در فرهنگسراها استفاده شود.
امام جمعه ارومیه همچنین خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالای شهر ارومیه در زمینه گردشگری و علمی،شورای اسلامی شهر ارومیه با رعایت مسائل فرهنگی در راستای جذب گردشگر و توریست برای شهر ارومیه تلاش کند .
نماینده محترم ولی فقیه در استان همچنین در ادامه افزود:شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه نباید فعالتیی انجام دهد که به فرهنگ شهر لطمه وارد شود .
ایشان در ادامه از شورای اسلامی شهر ارومیه خواستند تا توجه جدی به نقشه جامع شهری و حمل و نقل و طراحی کارشناسانه داشته باشند و آینده نگری و مطالعه علمی در توسعه شهری را مد نظر داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید مهدی قریشی گفت:نگاه شهروندی از سوی مسئولان می تواند باعث رونق شهر و بر طرف نمودن مشکلات مردم شود و لذا خدمت خالصانه می تواند خوشنودی پروردگار متعال را در بر داشته باشد.
ایشان در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان در تقویت مبانی دینی ،اهم از مباحث شیعه و سنی تلاش کنند گفت:ما در راستای تقویت مباحث فرهنگی و اجتماعی و نیز رفع مشکلات و نیازهای جامعه در کنار شورای اسلامی شهر ارومیه خواهیم بود و در راستای تقویت مبانی دینی و وحدت اقوام و ادیان تلاش خواهیم کرد.

تعداد نمایش ها (123)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان