:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 21 آبان,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
نهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
نهمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حسین پناهی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور و دکتر مهرداد سلامتی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه، مهندس اسدپور مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه با موضوع رسیدگی به درخواست ها و مشکلات شهروندان و نیز مشکلات منطقه خیابان گلستان در تاریخ 20/8/96 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه، در این جلسه حسین پناهی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و تبریک و تقدیر از حضور چند میلیونی مردم مومن،مسلمان و انسانهای آزاده جهان در حرکت به یاد ماندنی پیاده روی اربعین حسینی گفت:پیاده روی بزرگ اربعین حسینی یه پیام جهادی و انقلابی برای جهانیان بود و اثرات آن برای دنیا یک درس عبرت است.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:حسینی بودن،حسینی مردن و حسینی ماندن یکی از درس های اربعین حسینی است و امید است در راه اباعبدالله الحسین علیه السلام ثابت قدم باشیم.
حسین پناهی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه ایجاد رضایتمندی برای شهروندان از مهمترین اهداف شورای اسلامی شهر ارومیه است اذعان داشت:ایجاد رضایت مندی مردم برای شورای اسلامی شهر ارومیه بسیار مهم و اساسی است اما متاسفانه با توجه به وجود مشکلات و مسائل مختلف نتوانسته ایم به رضایتمندی کامل شهروندان دست یابیم و متاسفانه خدماتی که ارائه می دهیم در شأن و جایگاه مردم نیست و باید به این موضوع توجه جدی نمائیم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:اخلاق مداری یکی از مهمترین مسائل امروزی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در بین مدیران شهرداری ارومیه رواج پیدا نماید چون بدون داشتن مقوله اخلاق مداری نمی توانیم به خواسته های خود دست یابیم.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بحث قانون مداری اذعان داشت:قانون مداری یکی دیگر از مهمترین وظابف دستگاههای اجرایی است و در کنار آن نیز باید به وظیفه نظارتی خود به طور جد ورود نمائیم چون در غیر اینصورت باعث نارضایتی مردم از عملکردمان خواهیم شد.
حسین پناهی در ادامه سخنانش افزود:چنانچه بارها گفته ایم یکی از مهمترین معضلات شهر ارومیه موضوع سد معبر و مشاغل مزاحم است که متاسفانه با توجه به مصوبات ، تذکرات و پیگیری های مکرر در زمان دوره چهارم و پنجم،متاسفانه آنگونه که باید جمع آوری و ساماندهی می شدند، نشده اند و دچار مشکل شدیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:امروز بیشترین مراجعات و مشکلات شهروندان مربوط به موضوع مشاغل مزاحم و سد معبر است ومعاونت خدمات شهری و محیط زیست نسبت به رسیدگی و پیگیری آن اقدام اساسی نماید.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به توجه به افزایش کیفیت مدیریت در مجموعه شهرداری ارومیه گفت:امروز بحث مدیریت کیفی یکی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری است و مدیران شهرداری ارومیه نسبت به افزایش کیفیت خدمات ومدیریتی توجه جدی داشته باشند.
حسین پناهی همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه باید یک حرکت جهادی در راستای ساماندهی پسماندهای شهری و نخاله های ساختمانی نیاز است گفت:امروز بحث انباشته شدن نخاله های ساختمانی و پسماندهی شهری در نقاطی از شهر ارومیه به یک معضل بزرگ برای شهروندان تبدیل شده است و برای ساماندهی این مشکلات به یک حرکت جهادی نیازمندیم و امید است با توجه به بررسی راهکارهای موثر و کشف محل های مناسب شاهد رفع آن باشیم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای سلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه ارومیه به سمت شهر هوشمند حرکت می کند افزود:امروز با توجه به اینکه ارومیه به سمت شهر ارومیه حرکت می کند در تلاش هستیم با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا به این امر دست یابیم . (از جمله انرژی خورشیدی)
گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.
*** مصوبات پیشنهادی کمیسیون بشرح ذیل جهت تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع گردید :

* مقرر گردید : جلسه آتی کمیسیون با موضوع پیگیری روند اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه در حوزه خدمات شهری و بررسی اقدامات شهرداری ارومیه در این خصوص برگزار گردد .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه در راستای استفاده بهینه از منابع و بهره مندی از انرژی های پاک و تجدید پذیر در تمامی بخشهای زیر مجموعه و تحت مدیریت خود از جمله معابر و پارکهای موجود در سطح شهر در قالب تفاهم نامه ای مشترک از ظرفیتهای بخش خصوصی (با اولویت افراد بومی) در این حوزه بهره مند گردد .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تمهیدات لازم را در خصوص فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به شهروندان از طریق نصب کیوسکهای اطلاع رسانی در معابر و پارکهای سطح شهر را در دستور کار خود قرار دهد .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه جهت حمایت از باغداران و تولید کنندگان میوه در شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی با استفاده از ظرفیت بالقوه سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری و ظرفیت بخش خصوصی نسبت به راه اندازی واحد سورتینگ و خشک کن انواع میوه های این منطقه اقدام نماید .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه باستناد مصوبات قبلی شورای اسلامی شهر در خصوص جمع آوری تمامی نخاله های موجود در سطح شهر ارومیه حداکثر تا یک ماه نسبت به جمع آوری نخاله های موجود در منطقه پشت آرامگاه (کوی 16) و ساماندهی ، تجهیز و گسترش پارک موجود در این محدوده اقدام نماید .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه با توجه به فرارسیدن فصل سرما و عدم استفاده شهروندان از محدوده رودخانه شهرچایی در اسرع زمان نسبت به بستر سازی و جمع آوری نخاله های موجود در بستر رودخانه شهرچایی اقدام و مصالح استخراج شده از این محل را جهت تسطیح و توسعه اراضی اطراف باغ رضوان ارومیه مورد استفاده قرار دهد .
* مقرر گردید : در راستای ساماندهی تیرآهن فروشان مستقر در اطراف محدوده بزرگراه شهید رجائی (روبروی آرامگاه آشوریان ) شهرداری ارومیه نسبت به ایجاد باند کند رو و فضای سبز حاشیه ای در این محدوده اقدام نماید

تعداد نمایش ها (256)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان