:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 23 آبان,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور و با حضور عبدالرحمن نقشین و دکتر مرتضی پیری اعضای کمیسیون با موضوع رسیدگی و بررسی نامه ها و درخواست های شهروندان در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ،در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور ضمن تسلیت به جانباختگان زلزله اخیر و حمایت مسئولان و کمک رسانی سریع به خسارت دیدگان این حادثه گفت:کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در راستای بررسی و تصمیمات مهم و اساسی در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی اقدام می نماید.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بحث فرهنگسازی عمومی و نیز تیم داری حرفه ای اذعان داشت: امروز موضوع فرهنگ یک موضوع بسیارمهم و ملی است و بی توجهی به آن می تواند برای جامعه خطرناک باشد و لذا باید در این خصوص تدابیر لازم و راهبردهای اساسی اتحاذ شود.
وی همچنین در خصوص تیم داری شهرداری ارومیه در سطح حرفه ای افزود:امروز در جهت تقویت ورزش شهر ارومیه باید به فکر پایه سازی و تقویت تیم های پایه و استفاده از بازیکنان بومی و از همه مهم تر استعدادیابی بازیکنان جوان مورد توجه قرار گیرد .
حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور همچنین در ادامه سخنانش گفت:در راستای استفاده شهروندان از سالن های ورزشی در سطح شهر ارومیه علی الخصوص مناطق کمتر برخوردار اداره کل آموزش و ورزش استان باید سالن های ورزشی مدارس را در اختیار شهروندان قرار دهد.
*** مصوبات پیشنهادی کمیسیون بشرح ذیل جهت تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع گردید :
* مقرر گردید : (پیرو بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی از فرهنگسرای بانوان) شهرداری ارومیه با همکاری و مشارکت خانواده های مذهبی نسبت به بسترسازی لازم در تمامی فرهنگسراهای شهرداری با بهره مندی از سطح 3 حوزه خواهران و افراد متخصص جهت پاسخ به سوالات شرعی ، حقوقی و روانشناسی بانوان گرامی به صورت حضوری و تلفنی اقدام نماید .
* مقرر گردید : (پیرو بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی از فرهنگسرای بانوان) شهرداری ارومیه در راستای افزایش سرانه های خدماتی ، آموزشی ، مذهبی ، تفریحی و ورزشی در محدوده بافت فرسوده نسبت به آزاد سازی چندین پلاک همجوار و در مناطق حاشیه ای شهر با تملک زمینهای وسیع موجود در حاشیه شهر از طریق تهاتر ملکی تمهیدات لازم را جهت تامین خدمات لازم به شهروندان اتخاذ نماید .
مقرر گردید : (پیرو بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی از فرهنگسرای بانوان) شهرداری ارومیه تا قبل از ساخت و راه اندازی شهر بانو در شهر ارومیه تمهیدات لازم را جهت تجهیز باغ نرگس برای استفاده بانوان گرامی در اولویت اقدامات و برنامه های خود قرار دهد .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه ضمن انعقاد تفاهم نامه ای مشترک با اداره کل آموزش و پرورش استان بستر سازی لازم را در قالب این تفاهم نامه جهت استفاده تمامی شهروندان از امکانات ورزشی در مدارس و سالن های ورزشی موجود این اداره کل در سطح شهر فراهم گردد .
سایر موارد مطرح شده در کمیسیون :
(پیرو بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی از فرهنگسرای بانوان) مقرر گردید مسئول امور بانوان شهرداری مسائل ، مشکلات و پیشنهادات خود در حوزه بانوان در مجموعه شهرداری و سطح شهر را جهت بررسی و اتخاذ تصمیمات لازم تا جلسه آتی به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ارجاع نماید .

تعداد نمایش ها (249)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان