:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
هشتمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

هشتمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 16 آبان,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
هشتمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
هشتمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست زلفعلی ابراهیمی و با حضور دکتر مرتضی پیری عضو کمیسیون و مهندس سلیمانی رئیس اداره املاک شهرداری ارومیه با موضوع رسیدگی به درخواست ها و نامه های شهروندان در تاریخ 14/8/96 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه در این جلسه زلفعلی ابراهیمی رئیس کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه ازحضور پرشور مردم انقلابی در راهپیمایی 13 آبان تشکر کرد و شهادت پر افتخارمرزبانان شهرستان چالدران را به محضر حضرت امام زمان(عج)، رهبری معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، جان برکفان نظامی بویژه پرسنل مرزبانی ، ملت شریف ایران و به خصوص خانواده مکرمشان تبریک و تسلیت عرض نمود و علو درجات این شهیدان بزرگوار را از درگاه الهی مسئلت داشت و گفت : با توجه به درخواست های مردم مبنی بر رسیدگی به آزاد سازی معابر شهری و نیز رسیدگی به آزادسازی املاک پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در هشتمین جلسه کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورا مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
وی همچنین در ادامه سخنانش اذعان داشت:یکی از عمده وظایف اصلی کمیسیون بودجه و امور حقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه رسیدگی به مسائل شهری و مشکلات مردم است و اعضای کمیسیون با تمام توان در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان تلاش می کنند.
زلفعلی ابراهیمی همچنین در ادامه سخنانش گفت:امروز رضایتمندی شهروندان از عملکرد مدیریت شهری برای ما بسیار مهم و اساسی است و خادمان مردم شریف ارومیه در شورای اسلامی شهر ارومیه با همدلی و اتحاد در جهت توسعه شهری و رفاه شهروندی تلاش خواهند نمود.
رئیس کمیسیون بودجه و امورحقوقی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: با توجه به درخواست های مردم ،عمده ترین مشکلات شهروندان مربوط به املاک و آزادسازی است که با توجه به رکود اقتصادی نتوانسته ایم به طور کامل به برنامه های اصلی دست یابیم و امید می رود تمامی مشکلات اراضی و آزادسازی املاک در طرح پروژه ها به زودی برطرف شود.
گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون بودجه و امور حقوقی به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

تعداد نمایش ها (285)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان