:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
هشتمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

هشتمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 16 آبان,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
هشتمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
هشتمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست مهندس عادل فتاحی و با حضور زلفعلی ابراهیمی و مهندس مسعود پاکی با موضوع رسیدگی به نامه ها و درخواست های شهروندان و راه اندازی سیستم نرم افزار سامانه حفاری در تاریخ 15/8/96 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه در این جلسه مهندس عادل فتاحی با گرامیداشت روز 13 آبان روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی و هفته فرهنگ عمومی و تقدیر از حضور پرشور مردم انقلابی شهر ارومیه در راهپیمایی 13 آبان و نیز تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی گفت:رسیدگی به درخواست های مردم و رسیدگی به مسائل پروژه های عمرانی از مهمترین برنامه ها و اهداف کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه است.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به راه اندازی سیستم نرم افزار سامانه حفاری اشاره و اذعان داشت:در راستای ساماندهی حفاریهای سطح شهر و بمنظور تحقق شهر هوشمند که بعنوان پایلوت شهر هوشمند کشور از سوی وزارت ارتباطات کسب شده است ،سیستم نرم افزار سامانه حفاری راه اندازی می شود.
رئیس کمیسیون عمران ،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش افزود:سیستم نرم افزار سامانه حفاری بمنظور ایجاد وحدت رویه در حفاریهای سطح شهر و اخذ گزارش گیری آنی و همچنین جلوگیری از پوشش حفاری تکراری از طریق این سامانه اخذ درخواست های مجوز حفاری بصورت سنتی امکان پذیر نخواهد بود.
مهندس عادل فتاحی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ایجاد کمربندی سبز شهر ارومیه گفت:شهرداری ارومیه در راستای افزایش زیبایی و منظر شهری و نیز توجه به بحث ساماندهی کمربندی سبز شهر ارومیه باید در اولویت برنامه های مدیریت شهری جهت جلوگیری از توسعه بی رویه شهر قرار گیرد.
وی همچنین از انجام مطالعات ساماندهی سیما و منظر شهری ارومیه نیز خبر داد و گفت:با توجه به ساماندهی سیما و منظر شهری ارومیه ،مطالعات آن در کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه در حال بررسی بوده و امید می رود با اتمام آن شاهد شهری زیباتر و منظم تر باشیم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به درخواست اهالی خیابان شهید باهنر و 8 شهریور اذعان داشت: صورتجلسه مورخه چهارم مهر ماه سالجاری کارگروه ارتقای سطح هماهنگی و همکاری نهادهای مسئول در پیش بینی و پیگیری از شکل گیری مناطق جدید حاشیه نشین و ناکارآمد و مصوبات مربوطه به جلسه و شهرداری جهت اجرایی کردن ابلاغ گردید و با توجه به درخواست های اهالی بلوار شهید باهنر و 8 شهریور و خیابان سلطانی در خصوص احداث پل روگذر عابر پیاده ،مراتب جهت بررسی و تصمیمات نهایی در کمیسیون عمران ،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری اتخاذ خواهد شد.
گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

تعداد نمایش ها (242)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان