:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
هفتمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

هفتمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 16 آبان,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
هفتمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
هفتمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست عبدالرحمن نقشین و با حضور رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و ناظر عالی کمیسیون نظارت و پیگیری و زلفعلی ابراهیمی و مهندس مسعود پاکی اعضای کمیسیون با موضوع پیگیری و رسیدگی به نامه های درخواستی و مطالعات سیما و منظر شهری در تاریخ 13/8/96 با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط رسول اصغرزاده در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،در این جلسه عبدالرحمن نقشین رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیرمقدم و تبریک روز 13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی امریکا ،روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز گفت:هدف اصلی کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهری و شهرداری است و در این راستا نیز با تمام توان در راستای احقاق حق و حقوق شهروندان اقدام خواهد کرد.
عبدالرحمن نقشین همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به خواسته ها و انتظارات شهروندان از شورای اسلامی شهر ارومیه اذعان داشت: امروز خادمان مردم در شورای اسلامی شهر ارومیه در جهت ایجاد رفاه شهروندی و نیز پیگیری مسائل و مشکلات شهری تلاش می کنند و امید می رود با همدلی و اتحاد بین مسئولان شاهد شهری زیبا و توسعه یافته باشیم.
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه توجه به موضوع سیما و منظر شهری از مهمترین برنامه های شورای اسلامی شهر ارومیه است گفت:امروز بحث توجه به زیباسازی شهر ارومیه و توسعه فضای سبز یکی از مهمترین برنامه های مدیریت شهری است و توجه به این موضوع در کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه پیگیری می شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:شورای اسلامی شهر ارومیه قلب تپنده و بازوی توانای شهر است و و لذا نباید در مصوبات و خواست های مردم کوتاهی شود.
عبدالرحمن نقشین در ادامه سخنانش اذعان داشت:مشارکت های مردمی یکی از مهمترین اقدامات مهم و موثر است که مردم در کنار مدیریت شهری در راستای رسیدن به سیاست های کلی نقش بسزایی خواهد داشت.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به مصوبات کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه افزود:مصوبات مهم و موثر در کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه ابلاغ شده است اما متاسفانه از سوی بعضی از نهادهای شهرداری ارومیه اجرایی نشده است و لذا باید در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان باید هرچه سریعتر اجرایی شود.
گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون نظارت و پیگیری جهت طرح و اعلام نظر نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد
*** مصوبات پیشنهادی کمیسیون بشرح ذیل جهت تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع گردید :
* مقرر گردید : در خصوص ساماندهی تابلوهای معرفی صنوف مختلف شهرداری ارومیه تا زمان ارائه لایحه عوارض تمامی پیشنهادات خود را به شورای اسلامی شهر ارجاع نماید .
* مقرر گردید : اعضای کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه طی هفته آتی ضمن بازدید میدانی از فعالیتهای معاونت معماری و شهرسازی و سازمان فرهنگی ورزشی از نزدیک در جریان روند اجرای مصوبات قرار گیرند .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه شاخص های لازم را جهت ارزیابی میزان و کیفیت فعالیت تمامی سازمان ها ، مناطق ، واحدهای تابعه و همچنین مدیران بخشهای مختلف مجموعه مدیریت شهری را جهت بررسی و استحضار اعضای شورای اسلامی شهر به کمیسیون نظارت و پیگیری ارسال نماید .

تعداد نمایش ها (254)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان