:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
پنجمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

پنجمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 24 مهر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
پنجمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
حسین پناهی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر:
استحصال انرژی از زباله می تواند یک درآمد پایدار برای شهرداری ارومیه باشد/ساماندهی تابلوهای شهری در دستور کار کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه قرار دارد/توجه به قشر معلولین،جانبازان و سالمندان در شورای اسلامی شهر ارومیه.
پنجمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حسین پناهی و با حضور رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ،حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پور نائب رئیس کمیسیون ومهندس حسین بخشایشی عضو کمیسیون و نیزآقایان دکتر اشرفی معاونت اقتصادی و مالی، مهندس سلامتی معاون خدمات شهری شهرداری،مهندس عزیز قال مدیرعامل سازمان پسماند ،مهندس شایگان مدیرعامل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه با موضوع بررسی استحصال انرژی از زباله ها و ساماندهی و یکپارچه سازی تابلوهای شهری و نیز توجه به قشر معلولین،جانبازان و سالمندان در تاریخ 96/7/22 در یالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،حسین پناهی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با تسلیت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و نیز تبریک روز ملی استاندارد و روز سالمندان گفت:امروز با توجه به هجمه های وارده به کشور جمهوری اسلامی ایران،این سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی هستند که در مقابل همه توطئه های دشمنان علی الخصوص امریکا ایستاده است و همانگونه که رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود،امروز نمی توانند ارزش های این نهاد انقلابی را با صحبت های دروغین ترامپ زیر سوال ببرند ،چون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در قلب های مردم جای دارد.
وی همچنین در ادامه با اشاره به روز سالمندان اذعان داشت:احترام و ارزش نهادن به مقام شامخ پدر و مادر یک فرهنگ غنی و دینی ما مسلمانان است که اسلام سفارش کرده است و لذا باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم.
حسین پناهی در بخش دیگری از سخنانش گفت:توجه به جانبازان ،معلولین و سالمندان در کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در دستور کار قرار دارد و رسیدگی به مشکلات آنان از مهمترین برنامه های شورای اسلامی شهر ارومیه است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین با اشاره به موضوع مدیریت و استحصال انرژی پسماندهی شهری گفت:امروز موضوع مدیریت و استحصال انرژی زباله های از سوی شهرداری های کلانشهرها در دستور کار قرار گرفته است ،چرا که موضوع استحصال انرژی زباله ها یک درآمد پایدارو یکی از ضروریات اساسی برای شهرداری ها تعریف شده است و با اجرای آن می توان به این موضوع در شهرداری ارومیه پرداخت.
در این جلسه مدیران شرکت انرژی پار اکسینکه بنا به دعوت رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه حضور داشتندنسبت به ارائه توجیهات مالی و فنی موضوع استحصال انرژی از زباله اقدام نمودند . معاونت مالی و اقتصادی و خدمات شهری نیز نسبت به ارائه توضیحات فنی و مالی اقدام نمودند.
وی همچنین از ساماندهی و یکپارچه سازی تابلوهای شهری خبر داد و افزود:زیبایی منظر و سیمای شهری یکی از مهترین و اساسی ترین برنامه های کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه قرار دارد و امید می رود با ساماندهی و یکپارچه سازی تابلوهای شهری ،شاهد شهری زیبا باشیم.
حسین پناهی،در ادامه با تقدیر از مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه در مدیریت فضاهای سبزی و پارکها و نیز روشنایی معابر شهری گفت:سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه یکی از سازمان های فعال و پرتلاش شهرداری ارومیه است که توانست با مدیریت عالی و با توجه به رکود اقتصادی و کمبود آب در امر حفظ و نگهداری فضای سبز،پارک ها و معابر شهری موفق عمل کند که جا دارد از مدیر عامل و زحمت کشان این سازمان تقدیر و تشکر نمائیم.
گفتنی است که در پنجمین جلسه کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه از مهندس علی شایگان مدیرعامل سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه به پاس تلاش ها و زحمات ایشان با اهداء لوح تقدیر ،تجلیل بعمل آمد.
در پایان مصوبات پیشنهادی کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه به صحن شورا ارجاع داده شد.
*** مصوبات پیشنهادی کمیسیون بشرح ذیل جهت تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع گردید :
* مقرر گردید : موضوع شرکت پارس اکسین پس از تعیین تکلیف فاینانس وتامین مالی اجرای پروژه از طریق معاونت محترم اقتصادی و مالی بررسی و مراتب جهت تصمیم گیری نهایی به کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارجاع گردد .
* مقرر گردید : تمامی تبلیغات انجام گرفته در واحدهای مختلف شهرداری ارومیه بدون استثناء از طریق سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری و نظارت مستقیم این سازمان در تمامی سطح شهر انجام پذیرد .
* مقرر گردید : پیرو مصوبه قبلی شورای اسلامی شهر در خصوص کاهش سازه های تبلیغاتی ، شهرداری ارومیه تمهیدات لازم را در خصوص جلوگیری از نصب این سازه ها در سطح شهر اتخاذ و زمینه حرکت به سمت و سوی تبلیغات مدرن را در راستای کاهش آلودگی های بصری و حفظ سیما و منظر شهری را در دستور کار خود قرار دهد .
* مقرر گردید : پیرو تصمیمات قبلی کمیسیون طی جلسه آتی مدیر عامل سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری جهت ارائه توضیحات لازم در خصوص پیشنهادات و نکنه نظرات کارشناسی سازمان متبوع در کمیسیون حاضر گردد .
* مقرر گردید : اعضای شورای اسلامی شهر راس ساعت 8:30 صبح روز سه شنبه 25 مهر ماه با حضور در سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ارومیه ضمن بررسی برنامه ها و سیاستهای این سازمان برای سالیان متمادی ، به صورت میدانی از عملیات اجرایی انجام گرفته توسط این سازمان در سطح شهر بازدید نمایند.

تعداد نمایش ها (195)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان