:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
پنجمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

پنجمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 18 مهر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
پنجمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
پنجمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پور و با حضور دکتر مرتضی پیری و عبدالرحمن نقشین اعضای کمیسیون و مهندس احد یوسفی،مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری ،مهندس ناصر رکاب مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه و نیز مسئولین موسسه فرهنگی مذهبی امیدواران منتظر با موضوع جلسه بررسی و اهداف برگزاری پنجمین جشنواره انگور در تاریخ 17/7/96 در سالن جلسات شورا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پور،رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تسلیت ایام ماه محرم و تبریک هفته نیروی انتظامی گفت:موسسه امیدواران منتظر یکی از موسسات مذهبی فعال و پرتلاش شهر ارومیه است که با برگزاری و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و نیز آموزش جوانان و کودکان در بخش های دینی فعالیت های قابل توجه انجام داده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:امید است با بازشناسی و تحقق انتظارات این موسسات بتوانیم در راستای احیای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم های مثبتی برداشته باشیم و سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری ارومیه در راستای حمایت از موسسات مذهبی و دینی باید تلاش بی وقفه ای انجام دهد.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین در ادامه سخنانش اذعان داشت:حمایت از موسسات فرهتگی و مذهبی نه تنها باعث رشد و نمود استعدادهای بالقوه جوانان و خانواده ها می شود بلکه می تواند در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه نقش بسزایی می تواند داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پور در ادامه با اشاره به برگزاری نشست های تخصصی با موسسات مذهبی و قرآنی اذعان داشت: نشست های تخصصی با فعالان عرصه فرهنگی و مذهبی می تواند در راستای رسیدن به اهداف کلی مدیری شهری و کاهش آسیب های اجتماعی و فعالیت بیشتر فرهنگسراها مفید واقع شود و لذا از سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری ارومیه می خواهیم در این زمینه تدابیر لازم را انجام دهد.
وی همچنین با تقدیر از عوامل اجرایی پنجمین جشنواره انگور گفت:جشنواره انگور یکی از موثرترین جشنواره های فرهنگی و در عین حال اقتصادی شهر ارومیه بود که با اجرای برنامه های متنوع اجتماعی موجب ایجاد نشاط اجتماعی در سطح شهر و استان شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش با اشاره به نقاط ضعف و قوت جشنواره انگور گفت:شهرداری ارومیه باید توجه جدی به برنامه های فرهنگی در سطح شهر ارومیه داشته باشد و لذا لازم است آسیب شناسی کلی از تمامی برنامه ها از سوی کارشناسان فرهنگی انجام گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد خلیل پور در ادامه سخنانش اذعان داشت:هدف شناسی جشنواره انگور باید یکی از مهمترین اهداف مدیریت شهری باشد و ایجاد نشاط اجتماعی باید یکی از مهمترین اهداف این جشنواره باشد.
وی همچنین در پایان سخنان افزود:امید است در برگزاری جشنواره انگور تجلیل از باغداران نمونه و نیز منطقه ای کردن جشنواره انگور اقدامات لازم صورت پذیرد.
گفتنی است که مصوبات کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه پس از بررسی به صحن شورا ارجاع داده شد.
***مصوبات کلی پنجمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه:
* مقرر گردید : از سال آتی تمامی جشنواره های برگزار شده در شهرداری ارومیه از قبیل انگور و .... با انضمام پیوست فرهنگی و بعد از تصویب شورا با اتخاذ تدابیر لازم و آسیب شناسی های بعمل آمده برگزار گردد .
* مقرر گردید : با توجه به وجود محصولات متنوع کشاورزی در سطح شهر ارومیه جشنواره های منتصب به این محصولات به صورت مستمر و پیوسته و در قالب معرفی ظرفیتهای مختلف استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه از ابتدای فروردین ماه (همزمان با آغاز فصل برداشت بید مشک) تا اواخر مهر ماه (همزمان با آغاز فصل برداشت سیب) در محلی دائمی جهت استفاده شهروندان و مسافرین گرامی برگزار گردد .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه از مسئولین و عوامل اجرایی جشنواره انگور با اهداء لوحی به رسم یاد بود تجلیل و قدردانی نماید .
* مقرر گردید : سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه ضمن افزایش تعاملات با موسسات و فعالین مردم نهاد فرهنگی ، مذهبی در جهت توانمند سازی این مجموعه ها اقدام نماید .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه برنامه های مذهبی و فرهنگی خود را در خصوص نحوه برگزاری ایام عزاداری دهه سوم ماه صفر و ایام فاطمیه حداکثر تا جلسه آتی به کمیسیون ارائه نماید .

تعداد نمایش ها (155)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان