:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
پیام تبریک دکتر محمدرضا علیزاده امامزاده به مناسبت روز بسیج اساتید

پیام تبریک دکتر محمدرضا علیزاده امامزاده به مناسبت روز بسیج اساتید

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 31 خرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

پیام تبریک دکتر محمدرضا علیزاده امامزاده به مناسبت روز بسیج اساتید

 

بسیاری از پیشرفت ها وموفقیت های نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف مرهون تفکرو میل بسیجی است.

)مقام معظم رهبری "مدظله العالی"(

بسیجی از واژه هایی است که به لطف انفاس قدسی امام "ره"تنها در لغت نامه ودایره المعارف انقلاب اسلامی یافت می شود. بسیجی فردی است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام ،قرآن، ولایت و انقلاب اسلامی نموده است و شهید استاد دکتر مصطفی چمران نمونه واقعی یک انسان کامل و شخصیتی علمی- انقلابی بود که فرهنگ ایثار و فداکاری را در خود به فعلیت رساند و خشم خود را در مقابل دشمنان اسلام و نظام و مهر خود را برای کسانی که در مقابل کفر و ظلم ایستاده اند به کار بست و امروز این فرهنگ در تمام جهان به عنوان فرهنگ بین المللی رشد و تقویت شده وکشورهای مختلف از این پتانسیل و نیروی مردمی در مقابل استکبار جهانی بهره می گیرند.

🔺اینجانب هفته بسیج اساتید را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای "مد ظله العالی "،خانواده ایثارگران و جامعه دانشگاهی به ویژه اساتید تبریک گفته و از خداوند متعال عزت و سربلندی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

🔺بی شک، یقین قلبی دارم که دانشجویان و اساتید دانشگاه ها با پیروی از فرمایشات مقام عظمای ولایت فرهنگ و تفکر بسیجی را در دانشگاهها پرورش داده و با پشتکار بسیجی زمینه پیشرفت و ترقی کشور عزیزمان را در راستای اهداف والای انقلاب اسلامی بوجود خواهند آورد واز این یادگار بزرگ امام خمینی "ره" پاسداری و حفاظت خواهند نمود.

🔹یادداشتی از:

دکتر محمدرضا علیزاده امامزاده

 عضو شورای اسلامی شهر ارومیه

تعداد نمایش ها (219)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان