:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
🌹 پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه بمناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

🌹 پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه بمناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 23 بهمن,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

🌹 پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه بمناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

🌹 پیروزی انقلاب اسلامی در ایران سرآغاز تحولی بزرگ در مناسبات جهانی بود. این نهضت، حرکتی تاریخی و نشأت گرفته از روحیه تحول طلبی مردم ایران در راستای مبارزات آزادی خواهانه و ترسیم کننده خط بطلان بر حاکمیت زورگویان در عرصه بین المللی بود. به واقع جریان انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) گام برداشتن در مسیر حق طلبی را به جهانیان و ملت های منطقه آموخت و اراده تاریخی یک ملت را در معرض دید جهانیان قرار داد.
به فرموده مقام معظم رهبری لازمه استمرار حرکت پرشتاب انقلاب، حضور مردم در صحنه، کار و تلاش بی‌وقفه، اتحاد کلمه به خصوص میان مسئولان، اعتماد به وعده الهی و افزایش مؤلفه‌های قدرت ملی در عمل است.
۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به مردم شریف ایران و شهروندان محترم ارومیه تبریک می گوییم و به روح ملکوتی امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان ۸ سال جنگ تحمیلی، شهیدان راه حق و عدالت، شهدای مدافع حرم، و شهدای کادر درمان و مدافع سلامت، سلام و درود می فرستیم و یادشان را گرامی می داریم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه

تعداد نمایش ها (76)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان