:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
پیام تبریک رییس و اعضای مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت روز بسیج اساتید

پیام تبریک رییس و اعضای مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت روز بسیج اساتید

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 31 خرداد,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

پیام تبریک رییس و اعضای مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه به مناسبت روز بسیج اساتید

رییس و اعضای مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه طی پیامی  روز بسیج را به تمام بسیجیان آزاده و ایثارگر، جامعه دانشگاهی کشور به ویزه اساتید تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج یک جریان ریشه دار مکتبی و انقلابی است که با بصیرت و آگاهی عمیق در میادین مختلف، استوار ایستاده و حیات انقلاب و تداوم حرکت مردم ایران اسلامی در پیمایش قله‌های افتخار آفرین پیشرفت و سربلندی را تضمین و نقش بسیار موثر خود را ایفا نموده است. بسیج شجره طیبه‌ ای است که در گلزار معطر انقلاب اسلامی روییده و رشد کرده و روز به روز تنومندتر و ریشه‌دارتر می شود.

بسیج نهادی ارزشمند و انقلابی است که با بهره گیری از پاک ترین و شریف ترین افراد و حضور در صحنه‌های مختلف از دفاع مقدس تا در صحنه های آبادانی کشور اسلامی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی و عقیدتی دشمنان نقشی بسیار مهم و اساسی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهده دار بوده است.

ملت بزرگ ایران اسلامی آرامش و آسایش امروزی را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیانی هستند که مفسر واقعی واژه ایثار بوده و با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند تا این چنین در محضر خداوند متعال،امام (ره) و مردم ولایت مدار ایران اسلامی سربلند و شایسته تحسین بسیار باشند.

اکنون نیز باید بسیجیان  که همواره در دفاع از کیان سرزمین عزیزمان پیشتاز بوده اند، با همت و تلاشی جهاد گونه وعلمی از توان عظیم خویش برای  پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر کشور عزیزمان در عرصه های مختلف علمی و فرهنگی استفاده نمایند.

 

اینجانب  از طرف خود و اعضای محترم مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن گرامیداشت 31 خرداد سالروز شهادت استاد شهید دکتر مصطفی چمران، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج اساتید را به محضر فرمانده کل قوا حضرت آیت الله عظما امام خامنه ای (مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و ایثارگر، جامعه دانشگاهی کشور به ویزه اساتید تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

 

مهران حاجیلو

رییس مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه

تعداد نمایش ها (142)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان