:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
پیام تبریک و تشکر حضرت پور؛ شهردار ارومیه به شورای اسلامی پنجم و مردم ارومیه

پیام تبریک و تشکر حضرت پور؛ شهردار ارومیه به شورای اسلامی پنجم و مردم ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 02 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
پیام تبریک و تشکر حضرت پور؛ شهردار ارومیه به شورای اسلامی پنجم و مردم ارومیه

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه متن پیام به شرح ذیل است؛

🔹"خداوند متعال را سپاس مي‌گويم كه بار ديگر اين فرصت را فراهم آورد تا با رای غیر مستقیم مردم و اعتماد مجدد منتخبین آنها در شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار و خادم شهر ارومیه انتخاب شوم و دوباره افتخار نوکری مردم را وظیفه خود بدانم.

🔹اینجانب آغاز پنجمین دوره شورای اسلامی شهر را به اعضای پنجم شورای اسلامی شهر و مردم ارومیه صمیمانه تبریک می گویم و امیدورام در سایه تعامل و همراهی متقابل بتوانیم در خدمت به مردم و توسعه و آبادانی ارومیه گام برداریم و منشاء تحولات ماندگار شویم.

🔹همچنین از استاندار آذربایجان غربی، تک تک اعضای شورای چهارم شهر ارومیه و تمامی مسئولان و نیز کارکنان شهرداری در ارائه خدمات تاریخی به شهر ارومیه در دوره قبل قدردانی می نمایم و امیدوارم در دوره جدید بتوانم در اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاستهای شورای اسلامی شهر موفق و سربلند باشم.

🔖در پایان از تمامی مسئولان و مردم ارومیه ضمن تشکر از ارسال تبریک ، خواهش می کنم از از ارسال پیام تبریک، درج آگهی، چاپ بنر، ارسال تاج گل و اقدامات مشابه اجتناب کنند و هزینه آن را در امور خیریه نسبت به افراد نیازمند صرف کنند.
محمد حضرت پور؛ شهردار ارومیه"

تعداد نمایش ها (142)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان