:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
چهارمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهارمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 05 مهر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
چهارمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
چهارمین جلسه کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست مهندس عادل فتاحی و با حضور اعضای کمیسیون(مهندس مسعود پاکی ،نائب رئیس و زلفعلی ابراهیمی )و مهندس افشین فر ،معاون شهرداری منطقه 3،مهندس رضا صفری ،مدیر دفتر مطالعات معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه،مهندس تمجیدی،مسئول امور قراردادهای شهرداری ارومیه در تاریخ 3/7/96 در با موضوع بررسی راهکارهای مدیریت ترافیکی در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ،در این جلسه مهندس عادل فتاحی رئیس کمیسیون عمران ،برنامه ریزی و حمل و نقل ترافیک شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با تسلیت ایام ماه محرم و تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی سال تحصیلی جدید گفت:امروز با توجه به بازگشایی مدارس شاهد افزایش بار ترافیکی در نقاطی از سطح شهر ارومیه هستیم و لذا در جهت رفع معضلات ترافیکی باید به فکر ایجاد راهکارهای مدیریت ترافیک با اصلاح هندسی و نگاه کارشناسانه باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به استفاده از ظرفیت های نهفته در بخش راه افزود:معاونت فنی و عمرانی شهرداری ارومیه باید در راستای روان سازی بار ترافیکی شهر به دنبال کشف ظرفیت های نهفته در بخش راه و شهرسازی باشد و با اجرای پروژه های نیمه تمام ،اجرای کمربند دوم و داخلی شهر ارومیه و پیاده روسازی کمربند میانی شهر که در حال اجرا می باشد می توان بار ترافیکی هسته مرکزی شهر را کاهش داد.
مهندس عادل فتاحی همچنین با اشاره به پروژه یادمان شهید باکری گفت:پروژه یادمان شهید باکری یکی از پروژه های مهم و فاخر شهر ارومیه در زمینه توجه به مقام شامخ شهدا می باشد که متاسفانه با توجه به مشکلات پیش آمده نتوانسته ایم در زمان مقرر این پروژه را به بهره برداری برسانیم اما این پروژه جزو پروژه های نیمه تمام است که انشاءالله امسال شاهد افتتاح فازهای آن خواهیم بود و از معاونت فنی و عمرانی و دستگاههای مرتبط می خواهیم برای هرچه زودتر اتمام این پروژه تلاش نمایند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین گفت:منافع شهر و مردم را به ادارات نمی دهیم و شورای اسلامی شهر ارومیه با تمام توان و قدرت در راستای ایجاد شهری سالم ،آباد و توسعه یافته قدم برخواهد داشت.
مصوبات پیشنهادی کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیم نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع گردید
مقرر گردید که در جلسه آتی کمیسیون نماینده سازمان آرامستان و اداره املاک شهرداری گزارش روند طرح توسعه باغ رضوان و اقدامات انجام شده را به کمیسیون اغلام فرمایند.
مقرر گردید شهرداری پس از ابلاغ فهرست بها از طریق هیات وزیران و ریاست جمهوری از عقد قرارداد با فهرست بهای سنوات گذشته که مغایر با متن دستورالعمل می باشد خودداری نماید.
گزارش مشروح از مصوبات چهارمین جلسه کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک استان مطرح و بررسی گردید.

تعداد نمایش ها (165)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان