:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
چهارمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

چهارمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 24 مهر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
چهارمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
عبدالرحمن نقشین رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه:
توجه و رسیدگی به معضلات و مشکلات شهری و نیز پروژه های ناتمام در دستور کار کمیسیون قرار دارد.
چهارمین جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست عبدالرحمن نقشین و با حضورآقایان مهندس مسعود پاکی نائب رئیس کمیسیون ، رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی شهر و عضو ناظر کمیسیون ، مهندس محمد خالد حاتمی عضو کمیسیون نظارت و پیگیری ، مهندس حسین دوستی معاون برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری،مهندس اسدپور مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری و مهندس جعفری مسئول امور شوراهای شهرداری ارومیه با موضوع رسیدگی به معضلات و مشکلات پروژه های نا تمام شهرداری و بررسی علل تعویق حقوق کارمندان و کارگران شهرداری ارومیه در تاریخ 22/7/96 در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،عبدالرحمن نقشین رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه با تسلیت ایام ماه محرم و تبریک روز ملی استاندارد گفت:امروز پروژه های بسیاری در شهر ارومیه در حال اجرا می باشند و تمامی آنها از سوی کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه به صورت روزانه رصد می شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رفع مشکلات جامعه افزود: یکسری مشکلات در سطح شهر و معابر پرتردد شهر ارومیه نمود می کنند که باید در راستای رفع آنان تلاش کنیم و با توجه به گزارشات رسیده نبود سرویس های بهداشتی در نقاط مرکزی شهر برای شهروندان و مسافران ایجاد مشکلات کرده است لذا معاونت خدمات شهری جهت رسیدگی و رفع آن باید اقدامات اساسی انجام دهد.
عبدالرحمن نقشین همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش اساسی کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:اساسی ترین نقش کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه در دو بخش انجام می گیرد:1-نظارت و دومی پیگیری و لذا کمیسیون با تمام توان در حال بررسی و رسیدگی به مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه است.
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به ظرفیت و پتانسیل موجود در شهر ارومیه گفت:شهر ارومیه یکی از شهر های مهم و موثر در بخش فرهنگ و اقتصاد و گردشگری است که با همدلی و همفکری و نیز ایجاد زیرساخت های لازم می توان ارومیه را به یک قطب سرمایه گذاری و گردشگری در کشور تبدیل کرد.
وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:بیشترین و مهمترین وظیفه ما پیگیری مصوبات به نفع مردم است و مصوبات و درخواست های شهروندان در توجه ویژه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهرارومیه قرار دارد.
عبدالرحمن نقشین در ادامه سخنانش افزود:ورود کمیسیون نظارت و پیگیری به بحث های معضلات شهری،پروژه های نیمه تمام،بافت های فرسوده،اتمام طرح های تفصیلی و نیز ساخت ورزشگاههای محله ای یک نیاز اساسی است که باید به طور جدی پیگیری شود.
در ادامه جلسه مهندس اسدپور مدیرعامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری ارومیه از ایجاد نرم افزار جامع پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد و گفت:سیستم نرم افزار جامع پیگیری مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه در سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری طراحی شده است و امید می رود با پیشرفته نمودن این سیستم بتوانیم خدمات ارزنده ای را برای شهروندان انجام دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:الکترونیکی کردن مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه و نیز شفاف سازی در بخش های مختلف اداری از سوی سازمان آمار و فناوری اطلاعات به زودی طراحی و اجرا خواهد شد.
در پایان مصوبات پیشنهادی کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه به صحن شورا ارجاع داده شد.
*** مصوبات پیشنهادی کمیسیون بشرح ذیل جهت تصویب نهایی به صحن شورای اسلامی شهر ارجاع گردید :
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه اجرای مصوبات عمومی را (همچون ؛ اتمام تقاطع غیر همسطح آذربایجان ، بازگشایی امتداد خیابانهای امام خمینی (ره) و سرداران ، احیای بافت فرسوده ، تراموای شهری و سایر موارد از این دست را با توجه به اهمیت موضوع و رفاه شهروندان گرامی در اولویت اقدامات و برنامه های مصوب قرار دهد .
* مقرر گردید : شهرداری محترم ارومیه در جهت حمایت از کارکنان شهرداری پرداخت بیمه ها و معوقات این قشر زحمت کش و آسیب پذیر جامعه را در اولویت پرداختهای خود قرار دهد .
* مقرر گردید : دبیرخانه های محترم شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه شماره تماس مراجعه کنندگان را برای پیگیری روند اقدامات انجام شده در خصوص نامه ها و درخواستهای واصله از طریق پیامک به شهروندان اخذ نمایند .
* مقرر گردید : شهرداری ارومیه برنامه ها و تمهیدات اتخاذ شده خود را در راستای مواجه و مقابله مناسب با رکود مالی حاکم و تامین مطالبات کارکنان و پیمانکاران را جهت اطلاع اعضای کمیسیون حداکثر تا جلسه آتی به کمیسیون ارجاع نماید .

تعداد نمایش ها (212)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان