:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود مدارس برای ساماندهی اوقات فراغت جوانان

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 16 مرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
یکصد و چهل و نهمین جلسه کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با موضوع رسیدگی و ساماندهی اوقات فراغت جوانان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر خلیل پور و با حضور اعضای کمیسیون و مهندس احد یوسفی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در تاریخ 96/5/16در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ،در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین دکتر خلیل پور با اشاره به ساماندهی اوقات فراغت جوانان گفت:امروز تامین برنامه و اوقات فراغت سالم برای جامعه یک امر ضروری است و دستگاههای اجرایی و فرهنگی باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه شهرداری ارومیه با ایجاد فضاهای آموزشی و نیز فرهنگسراهای محلی تلاش خود را برای ایجاد فضایی مفید و موثر برای جوانان و خانواده ها انجام داده است گفت:فرهنگسراهای شهرداری ارومیه با ایجاد بسترهای مناسب برای ایجاد محیطی سالم و تربیت جوانان نقش بسزایی داشته اند و با ارائه خدمات فرهنگی توانسته اند قسمتی از خواسته های خانواده ها را برآورده کنند.
حجت الاسلام والمیلمین دکتر خلیل پور همچنین در ادامه سخنانش با استفده از ظرفیت های مساجد در تربیت جوانان گفت:مساجد از ظرفیت های بسیار بالایی در تربیت جوانان دارد و لذا باید در تلاش کرد تا با ارائه راهکارهای مفید در تامین اوقات فراغت و برنامه های فرهنگی خانواده ها داشته باشیم.
وی همچنین در پایان سخنانش با اشاره به نگاه همگانی برای توسعه فرهنگ عمومی جامعه افزود:مسئولان با نگاه همگانی برای توسعه فرهنگ عمومی تلاش کنند .
گفتنی است که کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه به بررسی نامه های رسیده به کمیسیون پرداختند .

تعداد نمایش ها (130)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان