:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
اتخاذ سیاستهای تشویقی در جهت وصول مطالبات شهرداری / ابلاغ کتبی به تمامی دستفروشان جهت حضور در بازارهای روز هفتگی

اتخاذ سیاستهای تشویقی در جهت وصول مطالبات شهرداری / ابلاغ کتبی به تمامی دستفروشان جهت حضور در بازارهای روز هفتگی

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 08 شهریور,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون نظارت مطرح گردید :

اتخاذ سیاستهای تشویقی در جهت وصول مطالبات شهرداری / ابلاغ کتبی به تمامی دستفروشان جهت حضور در بازارهای روز هفتگی

سی و ششمین جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر با موضوعات اتخاذ سیاستهای تشویقی در جهت وصول مطالبات شهرداری و همچنین ابلاغ کتبی به تمامی دستفروشان جهت حضور در بازارهای روز هفتگی  برگزار گردید.

    به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر به ریاست حسین پناهی و با حضور اعضاء و ناظرین کمیسیون ، سلامتی معاون خدمات شهری شهرداری ، جلیل زاده مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری ، اشرفی مدیر مالی شهرداری ارومیه و تیم حسابرسی شورای اسلامی شهر به همراه جعفری مسئول واحد امور شوراها در سالن جلسات شورا برگزار شد که اعضاء حاضر ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه پرداختند . 

حسین پناهی رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و خیر مقدم و تبریک هفته دولت اظهار داشت : شهادت هفتاد و دو تن و دو چهرۀ صمیمی و فداکار اسلام رجائی و باهنر که در کنار یکدیگربه آتش کین منافقان سوختند، فصلی از شهادت رابه نام «هفتۀ دولت» در تاریخ انقلاب ورق زد .

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر با اشاره به وظیفه ذاتی کمیسیون مبنی بر پیگیری مداوم روند اجرایی مصوبات شورای اسلامی شهر از دست اندر کاران و مجموعه معاونت اداری و مالی که زحمات فراوانی در پیاده سازی سیستم یکپارچه رصد آنلاین روند اجرایی مصوبات انجام داده اند تقدیر و تشکر نمود و خواستار ارتقاء و بروز نمودن دوره ای این نرم افزار جامع در جهت پاسخ گویی به تمامی نیازهای مرتبط در این حوزه شد .

حسین پناهی در بخش دیگری از جلسه موضوع شناسایی و شفاف سازی در میزان مطالبات شهرداری از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی را در جهت بررسی راهکارهای مناسب وصول این مبالغ با بهره مندی از سیاستهای تشویقی را بعنوان بخش مهمی از  دستور کار کمیسیون قلمداد نمود که موارد مطروحه با حضور مدیر مالی شهرداری ارومیه و تیم حسابرسی شورای اسلامی شهر  مورد بحث و بررسی های لازم قرار گرفت و مقرر گردید مجموعه مالی و تیم حسابرسی شهرداری در مدت زمان تعیین شده گزارشی جامع از میزان مطالبات شهرداری را به کمیسیون ارائه نمایند .

این مقام مسئول توجه ویژه و پیگیری های متناوب سیاستهای اتخاذ شده در خصوص ساماندهی مشاغل مزاحم و رفع سد معبر در معابر شهری را به همراه نظارت جامع بر روند فعالیتهای مالی مجموعه مدیریت شهری و رفع هرگونه خلا های موجود را از اولویتهای این کمیسیون در روند ساماندهی مشاغل مزاحم برشمرد و خواستار پیگیری بی وقفه و نامحدود بهمراه بازدیدهای میدانی از واحدهای مربوطه گردید .

وی با اشاره به اینکه شهر ارومیه ظرفیت تبدیل شدن به شهری بدون مشاغل مزاحم را دارد خاطر نشان کرد : ابلاغ کتبی به تمامی دستفروشان جهت حضور در بازارهای روز هفتگی گامی مهم در جهت ساماندهی مشاغل مزاحم و رونق بازارهای روز هفتگی باید در دستور کار مسئولین اجرایی شهرداری قرار گیرد و عمومیت دادن و تعمیم به تمام نقاط شهر مورد تاکید قرار گیرند و تمامی اصناف و اتحادیه ها ملزم به اجرای مصوبات قبلی شورا مبنی بر تجمیع مشاغل مزاحم شوند .

 

در ادامه جلسه هریک از حاضرین به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه پرداختند .

تعداد نمایش ها (215)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان