:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
اجرای بیش از ۴۰ برنامه به مناسبت روز فرهنگی ارومیه

اجرای بیش از ۴۰ برنامه به مناسبت روز فرهنگی ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 30 دی,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اجرای بیش از ۴۰ برنامه به مناسبت روز فرهنگی ارومیه


💠 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: همزمان با حماسه دوم بهمن ماه، روز فرهنگی اورمیه، بیش از 40 برنامه در سطح شهر برگزار می شود.

به گزارش دورنانیوز به نقل از فارس؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خلیل پور اظهار کرد: فضاسازی شهری ارومیه از طریق نصب بنرهای موضوعی، پخش پوسترهای مناسبتی و حضور در مزار شهدا و تجدید بیعت با شهدای انقلاب اسلامی از جمله اقدامات و برنامه‌های ویژه‌ای است که انجام خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه روز دوم بهمن، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی شهرستان ارومیه است باید بتوانیم با فضاسازی مناسب شهری اتفاقاتی که در آن روز افتاده است را برای آیندگان تبیین کنیم.

دکتر محمد خلیل پور افزود: نمایشگاه عکس و فیلم ویژه حماسه دو بهمن ماه ازجمله شاخص ترین برنامه های بزرگداشت حماسه دو بهمن در اورمیه است.

وی ادامه داد: حضور در منزل ۲ تن از شهدای انقلاب اسلامی، چاپ و پخش تصاویر انقلاب اورمیه با محوریت مرحوم شیخ غلامرضا حسنی، برگزاری شب شعر انقلاب و یادواره شهدای انقلاب در اورمیه با محوریت دوم بهمن از جمله برنامه‌های اجرایی به مناسبت گرامیداشت این حماسه ارزشمند است.

آذرماه امسال بود که با رای اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه دوم بهمن ماه به عنوان روز فرهنگی ارومیه تصوییب شد.

در دوم بهمن ۵۷ تمامی کشور  درگیر مسائل مبارزه با رژیم منحوس پهلوی بودند، در این مبارزات نخستین شهری که قدم در راه مبارزه مسلحانه به رهبری امام جمعه فقید یعنی مرحوم حسنی گذاشت، ارومیه بود که به عنوان نماد و الگویی برای کل کشور شد و در نتیجه راه پیروزی را هموار کرد.

تعداد نمایش ها (139)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان