:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
اصلاح ساختار نیروی انسانی در مدیریت شهری آغاز می شود

اصلاح ساختار نیروی انسانی در مدیریت شهری آغاز می شود

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 05 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
اصلاح ساختار نیروی انسانی در مدیریت شهری آغاز می شود

شهردار ارومیه گفت: ورود نیرو به بدنه شهرداری ارومیه در دوره پنجم مسدود و با اعمال این مهم، اصلاح ساختار نیروی انسانی مدیریت شهری آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه؛ محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در جلسه شورای اداری با شورای پنجم بیان کرد: افتخار می کنم عضو دوازدهم شورای اسلامی شهر ارومیه هستم .

وی با اشاره به نقش پارلمان محلی در توسعه شهر ارومیه، گفت: پارلمان محلی باید در شهر ارومیه شکل بگیرد و در تمامی حوزه های نقش افرینی کند.

حضرت پور تاکید کرد: حکمرانی محلی در چهار سال آینده از مطالبات جدی شورای اسلامی شهر ارومیه است که زیر ساخت های آن نیز مهیا شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری ها به عنوان دولت محلی رابط بین مردم و سرمایه گذران با دولت هستند، اظهار کرد: باید به سرمایه گذران جهت توسعه شهر ارومیه با نگاه تکریم نگاه شود.

حضرت پور گفت: فرهنگسرا های شهرداری ارومیه محور تلاقی مدیریت های محلی می شوند.

وی بیان کرد: شورای اسلامی چهارم ارومیه پایه گذار وقاق و همدلی در ارومیه بود و به عنوان الگویی مطرح می شود و این مسئله تا آن جایی مهم بود که استاندار آذربایجان غربی در مراسم تحلیف شورا حضور به هم رساند که این حضور استاندار در مراسم تحلیف شورا نشان از تعامل فرادستگاهی سازنده مدیریت شهری دارد.

شهردار ارومیه با اشاره به اولویت ها در دوره پنجم شورا، بیان کرد: ساماندهی ویژه حاشیه های شهر،توجه به بافت فرسوده، ارتقای کیفیت زندگی شهری، کیفی سازی ساختار مدیریت شهری و حرکت به سمت تخصص گرایی، تکریم ارباب رجوع و اخلاق مداری توسط مدیران و پرسنل ، توجه به حمل و نقل ریلی و هوشمند سازی خدمات و تولید انرژی خورشید و نوسازی حمل و نقل عمومی از اولویت ها در چهار سال آینده پیش روی مدیریت شهری خواهد بود.

وی در خصوص مشکلات مالی شهرداری تصریح کرد: بخشی از بحران مالی امروز شهرداری به دلیل عدم تلاش کافی برخی از مدیران شهرداری است.

وی گفت: برای برون رفت از بحران مالی جذب گردشگر و فروش محصولات کشاورزی با آغاز نهضت بازار یابی در دوره جدید صورت می گیرد.

حضرت پور عنوان کرد: سازمان های تابعه شهرداری ارومیه باید مدیریت واحد را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

شهردار ارومیه در پایان از همه اعضای شورای شهر سابق، کارکنان و مدیران شهرداری تشکر کرد و تمدید و اعتماد اعضای شورای شهر به مدیریت شهری مدیون آنان دانست.

تعداد نمایش ها (161)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان