:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بازدید اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 26 مهر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
بازدید اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه به همراه مدیر عامل سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری و معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه از پارکها و شهربازیهای فعال موجود در سطح شهر بازدید نمودند .
حسین پناهی رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه در جریان بازدید از سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری با اشاره به لزوم ساماندهی تمامی پارکها موجود خواستار طراحی نوین و مدرن پارکهای در دست احداث در سطح شهر و در جهت استفاده بهینه از فضاهای موجود در سه بخش تفریحی ، خدماتی و ورزشی گردید .
رئیس کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه درصد خدمات در مناطق محروم و کم برخوردار از وضعیت قابل قبولی برخوردار نیست بر لزوم توجه ویژه مسئولین اجرایی به این بخش تاکید نمود .
پناهی همچنین با تشریح راهکارهای موجود در کاهش سفرهای درون شهری اظهارداشت : شهرداری می بایست ضمن تعامل و همکاری با هیئت امناهای مجتمع های مسکونی بستر ایجاد و تجهیز فضاهای موجود را جهت استفاده شهروندان فراهم نمایند .
وی در خاتمه مباحث خود ضمن تاکید بر افزایش توجه شهرداری بر روند اجرای کمربندی سبز بر موضوع عدم استفاده از پارکها در فصول سرد سال تاکید و خواستار ایجاد محلهای سرپوشیده جهت استفاده شهروندان از امکانات تفریحی در تمامی فصول سال شد .
عادل فتاحی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اذعان به اینکه پارکها می بایست محلی برای به آرامش رسیدن شهروندان باشند اظهار داشت : مسئولین سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری می بایست در زمان نصب المانهای مختلف بر لزوم رعایت این اصل مهم در پارکها اهتمام ویژه ای داشته باشند .
رئیس کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین با مطلوب ارزیابی نمودن ادغام دو سازمان فضای سبز و زیبا سازی این اتفاق نیک را عاملی مهم در ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به شهروندان در بخش سیما و منظر شهری و پارکهای سطح شهر برشمرد .
حسین بخشایشی دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه با آرزوی توفیق به آقای شایگان در مسند جدید از زحمات انجام شده توسط وی قدردانی نمود .
بخشایشی با تاکید بر لزوم خود کفایی تمامی سازمانهای زیر مجموعه شهرداری خواستار ارائه راهکارهای جدید و اتخاذ تمهیدات مناسب در جهت مدیریت رکود حاکم در جامعه با تکیه بر امکانات داخلی گردید .
دکتر مرتضی پیری با تشریح وضعیت موجود شهربازی های فعال در سطح شهر ارومیه گفت : شهرداری ارومیه میتواند با متمرکز نمودن دستگاههای بازی و استقرار آنها در محل های مناسب ضمن ایجاد بستر استفاده شهروندان از این اقلام از هرگونه مزاحمت به شهروندان ساکن در جوار این پارکها جلوگیری بعمل نماید .
دکتر پیری همچنین با بیان اینکه برخی از بوستانهای محله ای به صورت لازم برای استفاده شهروندان تجهیز و آماده سازی نگردیده است خواستار توجه ویژه شهرداری به پارکهای موجود در محلات و به ویژه محلات قدیمی شهر ارومیه شد .
حجت الاسلام والمسلمین دکترمحمد خلیل پورعضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه اظهارداشت : شهرداری ارومیه میتواند کمبود سهم خدمات در کاربریهای موجود در مناطق محروم و کم برخوردار ، مناطق مرکزی و بافت فرسوده شهری را با خرید املاک برابر مصوبات و سیاستهای شورای اسلامی شهر و در جهت رفاه حال شهروندان تامین نماید .

تعداد نمایش ها (180)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان