:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بازدید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از پروژه مشارکتی ویلاسازی شهرک فرشته

بازدید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از پروژه مشارکتی ویلاسازی شهرک فرشته

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 07 شهریور,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

بازدید رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه از پروژه مشارکتی ویلاسازی شهرک فرشته

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در محل احداث مجموعه ویلاسازی شهرک فرشته از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی این پروژه سرمایه گذاری قرار گرفتند .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه پروژه ویلاسازی شهرک فرشته با مشارکت بخش خصوصی در زمینی به مساحت 100 هزار متر مربع در منطقه رودکی ، انتهای خیابان آبشناسان که سهم شهرداری27 درصد (با پیشرفتی بالغ بر 50 در صد) و سهم سرمایه گذار 73 درصد (با پیشرفتی بالغ بر 30 درصد) در حال اجرا می باشد .

پرویز جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه اعتماد متقابل در پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی زمینه ساز رسیدن به نتایج مطلوب است خاطر نشان کرد : اعتبار سنجی و بهره مندی از افراد مجرب و کارآمد که دارای سوابق درخشانی در این حوزه می باشند در کنار عمل به تعهدات طرفین در قالب زمانبندی مشخص از مهمترین عوامل موفقیت پروژه هایی از این دست می باشد .

سید هادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با تشکر و قدردانی از عوامل اجرایی و نظارتی این پروژه خواستار تطبیق روند پیشرفت با قرار داد منعقده و تعهدات طرفین گردید .

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با ابراز تاسف از روند پیشرفت پروژه های تکبیر فتح و رُزت خواستار شفاف سازی لازم در روند اجرای پروژه های سرمایه گذاری و ارائه گزارشات ماهانه به کمیسیون توسط معاونت سرمایه گذاری گردید .

حسین بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در مسیر اجرای پروژه بر فرهنگ سازی سازمانی در جهت حمایت از سرمایه گذاران به عنوان اصلی ترین عامل در خروج از رکود ایجاد شده در بخش ساخت و ساز تاکید نمود .

دکتر میر علی محمدی رئیس کمیسیون عمران برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه با تشریح وضعیت جغرافیایی اجرای این پروژه اظهارداشت : این مجموعه که در یکی از مناطق خوش آب و هوای شهر ارومیه بنا شده و انجام کامل تعهدات توسط پیمانکار زمینه همکاری بیشتر شهرداری ارومیه در فاز های بعدی با این شرکت را فراهم خواهد نمود .

محمدی همچنین با تأکید بر رفع موانع و مشکلات مربوط به پروانه های ساختمانی پروژه توسط معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری خواستار ارائه گزارشات ماهانه در خصوص مراحل پیشرفت پروژه و مشکلات احتمالی پیش رو و همچنین نظارت بر کمیت و کیفیت اجرای پروژه شد .

مهندس فتاحی نائب رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و برنامه ریزی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه در احداث این گونه شهرکهای تازه تاسیس باید امکانات تمامی شرکتهای خدمات رسان به همراه جانمایی کاربریهای خدماتی لحاظ گردد گفت : پیش بینی های لازم قبل از اتمام پروژه مانع از سرازیر شدن اهالی این شهرک به محدوده مرکزی شهر در جهت رفع نیازهای اولیه همچون : آموزشی ، درمانی و تفریحی می گردد .

مهندس عصمت گرامی عضو کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری با اشاره به اینکه ساخت پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری از راهکارای موثر کسب درآمد پایدار در شهرداریها می باشد خاطر نشان کرد : پروژه ویلاسازی شهرک فرشته از پروژه های موفق شهرداری در حوزه سرمایه گذاری می باشد .

مهندس حاتمی نائب رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت : رونق در ساخت و سازها و اشتغالزایی در کنار فعالیت های عمرانی خود تابعی از یک مجموعه است که در صورت عدم بازاریابی جهت فروش این واحدها تمام این فعالیت های انجام یافته بدون نتیجه مطلوب خواهد بود.

وی با تأکید بر تشکیل جلسات با مسئولان بلند پایه در خصوص استفاده از ظرفیت های بالقوه ارومیه  خواستار ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه گذاران جهت استقبال بخش خصوصی برای سرمایه گذاری شد .

در ادامه جلسه مسئولین معاونت سرمایه گذاری و پیمانکار بخش خصوصی به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص موانع و مشکلات موجود پرداختند .

تعداد نمایش ها (167)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان