:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بازدید رئیس و اعضای کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه از پروژه های عمرانی سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه.

بازدید رئیس و اعضای کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه از پروژه های عمرانی سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه.

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 11 آبان,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
بازدید رئیس و اعضای کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه از پروژه های عمرانی سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه.
رئیس و اعضای کمیسیون عمران ،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه از آخرین روند اجرایی پروژه های عمرانی سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه بازدید بعمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ،در این بازدید مهندس عادل فتاحی رئیس کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اهمیت توسعه اراضی باغ رضوان ارومیه گفت:امروز با توجه به محدود بودن زمین های موجود باغ رضوان ارومیه شهرداری ارومیه اقدام به توسعه اراضی باغ رضوان ارومیه کرده است که می تواند در ارائه خدمات به شهروندان مفید واقع شود.
وی در بخش دیگری از اقدامات سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه گفت:سازمان آرامستان های ارومیه یکی از نهادهای پرتلاش و خدمات رسان به شهروندان ارومیه است که در راستای ارائه خدمات بهینه با تمام توان و به طور شبانه روزی در جهت توسعه اراضی باغ رضوان تلاش کرده اند و بنده بعنوان خدمتگزار مردم از تلاش های این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه از رسیدگی به منابع ملی و زمین های راه و شهرسازی و ساماندهی سندهای اشخاص در محدوده اراضی زمین های توسعه یافته باغ رضوان از سوی شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد و اذعان داشت:توسعه ارضی باغ رضوان ارومیه یکی از مهمترین دغدغه مدیریت شهری است و در راستای توسعه ،ساماندهی و رفع مشکلات موجود در باغ رضوان ارومیه تلاش می کند.
مهندس عادل فتاحی در ادامه سخنانش گفت:توجه معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری،معاونت خدمات شهری،سازمان عمران و دیگر دستگاهها دخیل در جهت توسعه باغ رضوان ارومیه باید بیشتر از گذشته شود و در کنار سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه به رفع مشکلات مالکین و تملک زمین ها،طراحی خاص و توجه به منظر زیبایی و طراحی مهندسی برای اجرای راههای دسترسی و ورودی و خروجی باغ رضوان تلاش کنند.
رئیس کمیسیون عمران ،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین با اشاره به کمربندی دوم شهر ارومیه اذعان داشت:پروژه کمربندی دوم شهر ارومیه یکی از اساسی ترین و مهمترین پروژه های فاخر مدیریت شهری است که با اجرای آن هدایت بار ترافیکی مرکز شهر به کمربندی دوم شهر خواهیم بود .
در ادامه جلسه،حجت الاسلام والمسلمین امیرعباس عابدینی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه با اشاره به ایجاد 4 هکتار فضای سبز در باغ رضوان ارومیه گفت:سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه در راستای ارائه خدمات بهینه به شهروندان اقدام به ایجاد 4 هکتار فضای سبز در باغ رضوان نموده استو
وی در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت:امروز یکی از بزرگترین دغدغه های سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه توسعه فضای باغ رضوان ارومیه است که با تدابیر لازم و اقدامات کارشناسانه اقدام به خرید امر اراضی روستای قره حسنلو و زمین های راه و شهرسازی نموده است که با این اقدام مشکل کاهش زمین تا حدودی برطرف خواهد شد.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه همچنین در ادامه سخنانش اذعان داشت:امروز کل زمین های باغ رضوان ارومیه 60 هکتار است و حدود 65 هزار بوته درخت و درخچه در آن کاشته شده و 198 هکتار زمین خریریداری شده است.
وی همچنین از 3600 فوتی در سال 95 خبر داد و افزود:در سال 1395 حدود 3600 فوتی در باغ رضوان ارومیه دفن شده اند و در شش ماهه اول سالجاری نیز حدود 2000 فوتی با افزایش آمار فوتی نسبت به شش ماهه سال 95 داشته است و در این میان پیری،بیماری قلبی و سرطان از اولویت های فوتی در شهر ارومیه بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین امیرعباس عابدینی مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری ارومیه گفت:با توسعه زمین های اراضی باغ رضوان ارومیه،کمبود زمین را رفع خواهیم کرد و در این راستا نیز با برنامه ریزی و مطالعه گری دقیق باید در جهت افزایش اراضی زمین های باغ رضوان ارومیه گام برداریم.

تعداد نمایش ها (133)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان