:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بررسی اقدامات انجام شده در خصوص مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولین

بررسی اقدامات انجام شده در خصوص مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولین

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 23 اسفند,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
2/0
مدر آخرین جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری در سال 95 مطرح گردید :
بررسی اقدامات انجام شده در خصوص مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولین

 یکصد و پنجاه و دومین جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر با موضوع بررسی اقدامات انجام شده در خصوص مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولین و کم توانان جسمی و حرکتی برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر به ریاست دکتر میر علی محمدی و با حضور اعضاء کمیسیون در محل سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو با بیان نکته نظرات و دیدگاه های خود به بررسی مسائل مطروحه پرداختند.
دکتر میر علی محمدی رئیس کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین و تبریک فرارسیدن سال جدید از تمامی زحمات و تلاشهای اعضای کمیسیون در راستای برگزاری جلسات مستمر ، بازدیدها و نظارت لازم و کارشناسانه بر تمامی پروژه های عمران شهری ارومیه در سال 95 قدردانی نمود و ابراز امیدواری کرد در سال جدید شاهد افتتاح پروژه های فاخر عمرانی کم نظیرتری در سطح شهر باشیم .
رئیس کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه دستور جلسه این هفته کمیسیون را بررسی اقدامات انجام شده در خصوص مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولین و کم توانان جسمی و حرکتی اعلام نمود .

مهندس عادل فتاحی نائب رئیس کمیسیون عمران برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر ارومیه نیز ضمن تشکر از تلاشهای یکساله اعضای شورای اسلامی شهر و کمیسیون عمران در این زمان و تصمیم گیری برای حل مشکل شهروندان بخصوص پروژه های عمرانی و زیر ساختهای مدیریت شهری برای همکاران شورا و شهرداری آرزوی موفقیت نمودو پیشاپیش سال نو را به ایشان و خانواده محترمتان و شهروندان شریف و نجیب ارومیه تبریک و تهنیت عرض نمود .
مهندس فتاحی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در آینده برگزار خواهد شد آرزوی حضور حداکثری و انتخاباتی با شور و نشاط نمودند .
وی  در ادامه جلسه 25 اسفند ماه مصادف با 16 مارس سال 1988 که روز بمباران شیمیایی مردم بی دفاع و مظلوم کرد در شهر حلبچه عراق توسط رژیم فاسد و دیکتاتور و بعثی عراق را که باعث شهادت و کشته شدن حدود 5 هزار نفر گردید را مجددا محکوم و ضمن ابراز همدردی با قربانیان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برای بازماندگان این حادثه از خداوند متعال آرزوی صبر جمیل و اجر جزیل نمود و در خاتمه سکوت مجامع بین المللی در برخورد با این فاجعه را محکوم کرد .
محمد ستارپور دیگر عضو کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر نیز ضمن قدردانی از اعضای این کمیسیون در راستای تلاشهای صورت گرفته طی سال 95 بر نقش تاثیر گذار این کمیسیون در توسعه و پیشرفت عمرانی شهر ارومیه در کنار سایر کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر اشاره کرد .

ستارپور همچنین با تبریک فرارسیدن سال 96 برای تمامی شهروندان آرزوی سلامتی و عمری با برکت را در این سال جدید از خداوند متعال مسئلت نمود .
در ادامه جلسه ضمن بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون موضوعاتی چون : اقدامات انجام شده در خصوص مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولین و کم توانان جسمی و حرکتی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید شهرداری طی سال 96 برابر بودجه مصوب اقدامات لازم را در این راستا انجام و گزارش اقدامات صورت گرفته را جهت استحضار اعضای کمیسیون به شورای اسلامی شهر ارجاع نماید ،  موضوع پیگیری دوم ضرورت و رعایت ضوابط و مقررات طرحهای توسعه و عمران مصوب و ملاک عمل نقاط شهری استان در تهیه طرحهای تفکیکی و الزام قانونی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تهیه و تایید این طرح ها از طریق سازمان نظام مهندسی انجام پذیرد و در خاتمه مقرر گردید شهرداری ارومیه در اولین جلسه از سال جدید تمامی اقدامات انجام شده در پروژه های عمرانی را در قالب فایل پاور پوینت جهت استحضار و پیگیری لازم اعضای کمیسیون به شورای اسلامی شهر ارسال نماید .

موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیم نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (431)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان