:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
بررسی عملکرد معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری

بررسی عملکرد معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 09 اردیبهشت,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
بررسی عملکرد معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری
یکصد و پنجاهمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با محوریت بررسی عملکرد معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست سید هادی ذاکر و با حضور اعضای این کمیسیون ، سحابی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری و رحمتی مدیر واحد سرمایه گذاری شهرداری در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر ارومیه با قرائت آیاتی چند از کلام ا... مجید برگزار گردید.
سیّدهادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد مبارک شعبانیه بالاخص سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار فرارسیدن 9 اردیبهشت سالروز شوراها را گرامیداشت و بر لزوم حفظ جایگاه شوراها در قانون اساسی تاکید کرد .
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم این روز را به تمامی معلمین گرانقدر تبریک گفت .
حسین پناهی دیگر عضو این کمیسیون نیز سالروز ولادت امام حسین (ع) که تا پای جان از ارزشهای اسلام ناب محمدی دفاع نمود و نیز روز پاسدار این روز را به تمامی پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز را گرامیداشت .
پناهی همچنین با تبریک 9 اردیبهشت روز شوراهای اسلامی شهرها خواستار احصاء جایگاه شورایی و عملیاتی شدن نظام مجموعه مدیریت شهری به معنای واقعی کلمه و کاملا اجرایی گردید .
این مقام مسئول با تشریح اقدامات انجام گرفته در دهکده ساحلی گردشی و تفریحی چی چست خواستار اجرای طرح های مهم و مرتبط گردشگری از قبیل مراکز نمک و لجن درمانی ، استخرآبشور با شبیه سازی نقشه دریاچه ارومیه و مانژاسب سواری شد .
پناهی با اشاره به ظرفیتهای بالقوه منطقه در ایجاد پارک کوهستان خواستار احیای مناطق توریسم پذیر و ظرفیتهای طبیعی موجود گردشگری و اجرای طرح دریاچه تا دریاچه در راستای توسعه باغات موجود در مسیر رودخانه شهر چایی حد فصل دریاچه مارمیشو تا دریاچه ارومیه گردید .
وی استفاده از ظرفیت کوه سیر و حیدرلو و کوههای سنگی اطراف تفرجگاه بند با راه اندازی تله کابین و سرتمه و رابل و ورزشهای پروازی و شهربازی مدرن خواستار استفاده بهینه از ظرفیت این منطقه بکر برای جذب توریست و گردشگری و کمک به اشتغال یاد کرد .
عضو کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورا با تاکید بر استفاده از سرمایه گذار هلندی برای جهانی کردن نام ارومیه با لاله خواستار پیگیری این موضوع و سرمایه گذاران متناسب در زمینه های مختلف از جمله زباله سوز برای احصاء برق از زباله و دیگر طرح ها در راستای کمک به محیط زیست به عنوان حق اساسی شهروندان گردید .
در ادامه جلسه دکتر سحابی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری به تشریح برنامه ها ، اقدامات در دست اقدام و فعالیتهای انجام شده در حوزه سرمایه گذاری پرداخت .
در خاتمه مقرر گردید معاونت عمرانی شهرداری با هماهنگی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری نسبت به توسعه دهکده تفریحی گردشی چی چست در حوزه های ایجاد مراکز نمک و لجن درمانی ، استخرآبشور با شبیه سازی نقشه دریاچه ارومیه و مانژاسب سواری اقدام نماید .

تعداد نمایش ها (172)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان