:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
ترغیب مردم به ورزش باید در راس برنامه ها باشد

ترغیب مردم به ورزش باید در راس برنامه ها باشد

نویسنده: آقای نصیرپور/چهارشنبه, 03 شهریور,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

ترغیب مردم به ورزش باید در راس برنامه ها باشد

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه حسین بخشایشی نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در گفتگوی اختصاصی با باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اظهار داشت: سیاست گذاری ورزش باید در سطح کلان اتفاق بیفتد تا بتواند آنطور که باید و شاید تاثیرگذار باشد.

وی افزود: بودجه که از طرف شورای شهر برای باشگاه تعیین شده همانند سال قبل است هرچند که این بودجه صرفا برای والیبال نیست و برای تمامی ورزش در نظر گرفته شده است.

بخشایشی گفت: انتظارات مردم از مسئولین به عنوان شهر عاشقان والیبال این است که به این ورزش توجه بیشتری شود و یک تیم مقتدر در بالاترین سطح مسابقات کشور حضور پیدا کند اما این به این معنا نیست که می توانیم از ورزشهای همگانی غافل شویم چرا که سلامت جامعه امر بسیار مهمی است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: در این چند سال اخیر در فوتبال خصوصا در بخش پایه حرکت های در خوری صورت گرفته است که یکی از آنها افتتاح مدرسه فوتبال است که باید در والیبال نیز این موضوع انجام بگیرد.

وی تصریح کرد: ورزش بیش از آنکه بودجه بخواهد یک برنامه ریزی دقیق می طلبد که این برنامه ریزی می تواند در کنار توجه به زیر ساختها با نخبه پروری همراه شود هرچند برنامه ریزی اصلی باید برای ترغیب جامعه به سمت و سوی ورزش صورت بگیرد چرا که عقل سالم در بدن سالم است.

بخشایشی خاطر نشان کرد: ورزش خصوصا والیبال در ارومیه باید به صورت بنیادی دنبال شود چون ارومیه جوانان با استعداد زیادی در این عرصه دارد که هر کدام می توانند یک سعید معروف دیگر باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه ورزش باید دور از مسائل سیاسی باشد، اظهار کرد: تلاش ما باید در راستای بهره بردن مردم و حتی مسئولین از سلامتی باشد که ورزش ایجاد می کند و این موضوع می تواند یک روحیه نشاط عمومی به همراه بیاورد.

تعداد نمایش ها (164)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان