:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
تصويب بودجه پيشنهادي سال 96 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه

تصويب بودجه پيشنهادي سال 96 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 10 بهمن,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

تصويب بودجه پيشنهادي سال 96 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه

در جلسه بعد ازظهر روز یکشنبه  مورخه 95/11/10 بودجه پيشنهادي سال آتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه بررسی و به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه :  شورای اسلامی شهر ارومیه بررسی بودجه سال 96 شهرداری را رسیدگی وتصویب بودجه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تعیین ، و مورد بررسی  قرار گرفت.

 این جلسه که با حضور  اعضای شورا ، قائم مقام شهردار ، گروه برنامه و بودجه ، مدير عامل و مدیرمالی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ، با تلاوت آیاتی چند از قرآن كريم در سالن جلسات آغاز شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه دستور جلسه را بررسي بودجه پيشنهادي سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداري اروميه در سال 1396 اعلام نمودند.

مدیر عامل سازمان ، پيام بودجه ي سال 1396 خود را قرائت کردند ، و اعضاي شوراي اسلامي شهر در حين بررسي با  ارائه نكته نظرات خود ، در نهايت بودجه پيشنهادي سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با اجرای سیاستهای کلی شورای شهر جهت اعمال در بودجه سال 96 با مبلغ  20  میلیارد و 100  میلیون تومان به تصويب رسيد.

پیشنهادات مهندس فتاحی نایب رئیس کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر در این جلسه به شرح ذیل می باشد :

بنا به اهمیت و حساسیت موضوع بحث آتش نشانی و تامین نیازها و احداث ایستگاههای آتش نشانی و رسیدن به استانداردهای جهانی در رسیدن به محل حادثه در حداقل زمان ممکنه و جلب توجه همه طراحان ، مجریان ذیصلاح و پیمانکاران و دست اندرکاران دخیل در ساخت و ساز بعنوان یک سرمایه ملی و توجه به استانداردها و مسائل ایمنی و جلب توجه اداره کل استانداردها در مصالح مصرفی و شناسایی ساختمانهایی که عمر مفید آن سر آمده بخصوص ساختمانهای بلند مرتبه سازی شده قبلی درخواست و توجه خاص اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار به تامین نیاز و پیش بینی در بودجه و همچنین پیگیری و رایزنی با نمایندگان مجلس در تامین منابع مالی از تهران و همچنین منابع های استانی و ستاد حوادث غیر مترقبه برای ارتقا کیفیت و آموزش پرسنل و تهیه تجهیزات استاندارد و احداث ایستگاههای لازم در جهت امکان خدمات رسانی در زمان استاندارد را خواستار شد.

سیاستهای ابلاغی شورای اسلامی شهر به شهرداری ارومیه جهت اعمال در بودجه سال 96 در خصوص سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به شرح ذیل می باشد:

v     احداث ایستگاههای جدید آتش نشانی و رسیدن به استانداردها به خصوص در شهرکهای اقماری

v     توسعه و تجهیز ناوگان آتش نشانی به وسایل پیشرفته امداد

v     آموزش پرسنل و بکارگیری پرسنل و نیروی زبده و آموزش دیده در سازمان

v     آموزش شهروندی با تشکیل کلاسهای توجیهی و از طریق صدا و سیما و رسانه ها

تعداد نمایش ها (163)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان