:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با رئیس شورای عالی استانهای کشور

جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با رئیس شورای عالی استانهای کشور

نویسنده: آقای نصیرپور/پنجشنبه, 04 شهریور,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

جلسه مشترک اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه با رئیس شورای عالی استانهای کشور

دکتر مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای عالی استانهای کشور با حضور در شورای اسلامی شهر ارومیه از نزدیک در جریان روند فعالیتهای اعضای این شورا قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه دکتر مهدی چمران با اشاره به اینکه تحولات زیاد و بسیار مثبتی از زمان به روی کار آمدن شوراها در ارائه خدمات به تمامی هموطنان به وجود آمده است خاطر نشان کرد این نهاد به علت مردمی بودن بهتر میتواند مشکلات شهروندان را درک و در جهت سیاستگذاری و رفع مشکلات و موانع توسعه و آبادی مناطق مختلف گام بردارد .

پرویز جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ضمن خیر مقدم و گرامیداشت حضور رئیس شورای عالی کشور در شهر ارومیه به تشریح روند فعالیت اعضای شورا در کمیسیون های تخصصی 6 گانه پرداخت و خاطر نشان کرد: یکایک اعضا در جهت رفع مشکلات شهروندان از هیچ کوشش و تلاشی فروگذار نمی باشند .

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار داشت: در مدت زمان 3 ساله ای که از آغاز دور چهارم شورا میگذرد تمامی جلسات و کمیسیونها در شورای اسلامی شهر ارومیه بدون کمترین وقفه ای برگزار شده و مسائل و مشکلات شهر و شهروندان به صورت کارشناسی و فنی در کمیسیونهای تخصصی مورد بررسی لازم قرار گرفته است .

رسول اصغرزاده رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان غربی نیز ضمن خیر مقدم ؛ حضور رییس شوای عالی استانها و یادگار دوران دفاع مقدس را مایه خیر و برکت برای شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی دانست و حضور ایشان در مراسم بزرگداشت سالروز بسیج اصناف را گرامیداشت .

حسین بخشایشی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تشریح مسائل و مشکلات موجود در مجموعه مدیریت شهری خواستار دیدار اعضای شورای اسلامی شهر های کشور با رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی شد و ابراز امیدواری کرد که این دیدار و بهره مندی از رهنمودهای گوهربار ایشان  میتواند برکات و ثمرات فراوانی در جهت خدمتگزاری مطلوبتر به شهروندان در حوزه پارلمان محلی به همراه داشته باشد .

نائب رئیس شورای اسلامی شهر همچنین با قدردانی از تلاشهای شبانه روزی کارکنان خدوم شهرداری خواستار اعمال قانون خدمات کشوری در نحوه محاسبه حقوق و دستمزد این قشر زحمت کش جامعه شد و درادامه بیانات خود خواستار اختصاص ثبت روزی به نام روز شهردار در تقویم جمهوری اسلامی و تقارن آن با سالروز ولادت و یا شهادت سردار اسلام شهید مهدی باکری گردید .

عادل فتاحی نائب رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن قدردانی از خدمات ارزنده دکتر مهدی چمران در شورای عالی استانها به بیان پیشنهادات خود از جمله بحث مدیریت واحد و یک پارچه شهری ، بحث تحقق واقعی سهم شهرداریها از مالیات بر ارزش افزوده ، انتخاب شهردار در شهرهای بالای دویست هزار نفر و لزوم توجه حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در کمیسیون ماده 5 استانداری پرداخت .

 

تعداد نمایش ها (167)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان