:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
جلسه کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد. رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه تجاری رزت

جلسه کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد. رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه تجاری رزت

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 15 مرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
جلسه کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه تجاری رزت
یکصد و پنجاه و نهمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست سید هادی ذاکر و با حضور اعضای کمیسیون ،رحمتی مدیر اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری ، مهندس سبحان نجفقلیان مشاور حقوقی شهردار،حجت الاسلام و المسلمین قلی اوقلی مدیر پروژه مرکز تجاری رزت با دستور رسیدگی به مسائل و مشکلات پروژه مرکز تجاری رزت در سالن جلسات شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،سید هادی ذاکر در آغاز ضمن تبریک میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت امام رضا علیه السلام و با اشاره به وضعیت پروژه سرمایه گذاری رزت گفت:پروژه سرمایه گذاری رزت یکی از پروژه هایی است که متاسفانه با توجه به وقوع برخی مشکلات نتوانسته از پیشرفت قابل توجهی برخوردار باشد.
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت:شهرداری ارومیه و پیمانکار پروژه باید در راستای رسیدگی به مطالبات و مشکلات سهامداران و شهروندان تلاش کند و درصدد رفع مسائل پروژه باشد.
سید هادی ذاکر در ادامه گفت:امروز مردم ناظر بر عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری هستند و ما نیز باید با توجه به مطالبات شهروندان حرکت کنیم و اجازه ندهیم با عقب افتادگی برخی از پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی ،اعتماد آنان را کاهش دهیم.
حسین پناهی ،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه نیز در این جلسه ضمن تبریک میلاد حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام گفت:پروژه سرمایه گذاری رزت ،یکی از پروژه هایی که بنا بود بعنوان نماد و الگوی دیگر پروژه های شهری شناخته شود به دلیل تابلوی روزشماری که داشت ولی متاسفانه امروز با توجه به وجود بعضی از مشکلات نتواسته در حد انتظارات واقع شود و امید است با تدابیر لازم و رفع مشکلات موجود شاهد پیشرفت فیزیکی آن باشیم.
وی در ادامه سخنانش با اشاره به اینکه نباید اجازه دهیم پروژه سرمایه گذاری رزت یک پروژه ناامید کننده باشد اذعان داشت:امروز با توجه به مشکلات پیش آمده،نباید اجازه دهیم پروژه سرمایه گذاری رزت به یک پروژه ناامید کننده تبدیل شود و باید در جهت پیشبرد اهداف و نیز رفع مشکلات موجود،تکلیف سهامداران یا پیش خرید کنندگان پروژه را مشخص نمائیم چون در غیر اینصورت دچار مشکل اساسی خواهیم شد.
حسین پناهی همچنین در ادامه سخنانش افزود:امروز با توجه به بررسی های کلی،روند اجرایی پروژه سرمایه گذاری رزت نه تنها کند نیست بلکه متوقف شده است و لذا مدیریت شهری باید نظارت خود را در این زمینه بیشتر کند.
در ادامه جلسه ،حجت الاسلام قلی اوقلی،مدیر پروژه سرمایه گذاری رزت نیز از روند اجرایی پروژه و نیز گزارشی از بررسی مسائل سهامداران ارائه نمود.
مقرر گردید کمیسیون سرمایه گذاری،مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه در روزهای آتی از عملیات اجرایی پروژه سرمایه گذاری رزت بازدید بعمل آورند.
موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیم نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (176)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان