:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 11 بهمن,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
3/5

جلسه کمیسیون عمران ، برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه برگزار شد.

✳️ جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست مهندس عادل فتاحی و با حضور اعضای کمیسیون و مدیران شهرداری و نمایندگان دفاتر خدمات و کارگزاری و نوسازی بافت های تاریخی و ناکارآمد شهری با دستور جلسه بررسی نامه های واصله به کمیسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، مهندس عادل فتاحی ضمن تبریک حماسه دوم بهمن 1357 و ایام الله دهه فجر گفت: نقش دفاتر خدمات و کارگزاری و نوسازی بافت های تاریخی و ناکارآمد - دفاتر خدمات نوسازی و تسهیل گری محلات و نیز  شورایاری محلات که وظایف ذاتی آنها شناسایی کمبودها و مشکلات و انتقال آن به مسئولین و شهردار و شوراهای شهر جهت رفع و برطرف کردن می باشد بسیار مهم است و ترتیبی اتخاذ شود از موازی کاری دوباره کارها جلوگیری بعمل آید.

وی در ادامه سخنانش با اعلام همدردی با خانواده ها و بازماندگان و اهالی محترم روستاهای کوران در پی ضایعه دردناک و دلخراش فوت پنج نفر از جوانان آن روستا در اثر سقوط بهمن اظهار امیدواری نمودند که دولت و مسئولین اشتغال جوانان را در صدر و اولویت برنامه های خود مد نظر قرار دهند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در جلسه کمیسیون عمران نامه مورخه 99/10/17 وزیر محترم میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی ابلاغیه ظوابط اختصاصی و احیای محدوده بافت تاریخی شهر ارومیه بررسی گردید.
وی در ادامه اذعان داشت: در جلسه کمیسیون همچنین نامه مورخه 99/10/17 مدیرکل محترم راه و شهرسازی در خصوص اهتمام بیشتر در رعایت کاربریها و ضوابط و مقررات شهری و معماری طرح های جامع تفصیلی و مصوبات شورای عالی شهرسازی و معماری ایران و کنترل ساخت و سازهای شهری بررسی گردید .

وی گفت: نامه شماره 99/10/24 اداره کل راه و شهرسازی و پیوست ان مصوبه 87/9/25 شورای عالی شهرسازی و معماری در کمیسیون عمران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهندس عادل فتاحی در ادامه از بررسی نامه مورخه 99/10/1 اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان گزارش اختصاصی ویژه بافت تاریخی ارومیه ، درخواست دفاتر خدمات کارگزاری و نوسازی بافت های تاریخی و ناکارآمد شهر ارومیه و دفاتر خدمات نوسازی تسهیل گری محلات هدف بازآفرینی شهر ارومیه مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم گرفته شد شهرداری برنامه های خود را در قالب تفاهم نامه و شیوه نامه تنظیم و جهت تصویب و بررسی به شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام کنند.

وی در ادامه سخنانش افزود: در جلسه کمیسیون مصوبه مقرر گردید شهرداری ارومیه اهتمام لازم را در جهت تعیین تکلیف و انتقال اسناد سهم خود ناشی از اجرای طرح های تفصیلی و آزادسازی و تعریض معابر با استفاده از تشویقات شهروندان - مصالحه های کمیسیون ماده پنج سنوات گذشته ، مصالحه های تنظیمی بر اساس ماده 101 قانون شهرداریها و تفکیک ها قبل از صدور مفاصا حساب با هماهنگی اداره ثبت و اسناد اقدام لازم معمول دارند.

گفتنی است نامه های رسیدگی شده در صحن شورا مورد بررسی قرار خواهند گرفت...

تعداد نمایش ها (99)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان