:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پورسخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پورسخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 06 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد خلیل پورسخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه:
هیچ یک از کمیسیون‌های شورای شهر ارومیه در دوره پنجم حذف یا ادغام نمی‌شود
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با نظر اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه، هیچ یک از کمیسیون‌های شورای شهر در دوره پنجم حذف یا ادغام نمی‌شوند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : حجت‌الاسلام دکترمحمد خلیل‌پور اظهار داشت: زمزمه‌هایی از تقلیل و یا ادغام کمیسیون‌های تخصصی شورا به گوش می‌رسید اما براساس رای‌گیری صورت گرفته از اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ارومیه، هیچ یک از کمیسیون‌های شورای شهر در دوره پنجم حذف یا ادغام نمی‌شود.
وی تصریح کرد: با توجه به کاهش تعداد اعضای شورای شهر از 15 عضو به 11 عضو، این تصور ایجاد شده بود که تعدادی از کمیسیون‌ها کاهش می‌یابد که این امر به سبک‌تر شدن کار اعضای شورا کمک می‌کرد اما نظر اعضای شورا بر این بود که با تحمل حجم کاری بیشتر، براساس روال گذشته در کمیسیون‌های تخصصی فعالیت داشته باشند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه عنوان کرد: در هفته جاری انتخابات هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی شورا و همچنین ترکیب اعضای کمیسیون‌ها مشخص می‌شود.
وی ادامه داد: در ابتدای آغاز به کار رسمی اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر در فرم‌هایی علاقه‌مندی هر یک از اعضاء برای عضویت در کمیسیون‌ها احصاء شده و هریک از اعضا در دو و یا سه کمیسیون حضور می‌یابند.
این عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: در شورای اسلامی شهر ارومیه 6 کمیسیون تخصصی و کارشناسی موجود است که در هر یک از کمیسیون‌ها سه تا پنج عضو شورا بنا بر تخصص و علاقه فعالیت می‌کنند.
وی بیان کرد: کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی، بودجه و امور حقوقی، خدمات شهری و محیط زیست، نظارت، سرمایه‌گذاری و مشارکت و سرمایه گذاری در کنار کمیسیون عمران، برنامه‌ریزی شهری و حمل و نقل، 6 کمیسیون تخصصی شورای اسلامی شهر ارومیه هستند.
خلیل‌پور تاکید کرد: با توجه به کاهش اعضای شورای شهر نسبت به دوره گذشته، اعضای دور پنجم شورای اسلامی شهر باید در تعداد بیشتری از کمیسیون‌ها حاضر شوند و همچنین رسیدگی به مطالبات حدود 800 هزار شهروند ارومیه‌ای که قبلا بر عهده 15 نفر بود این بار برعهده 11 نفر بوده که مستلزم این است که اعضای شورا باید تلاش بیشتری کنند تا بتوانند به مطالبات مردم به طور بهتری رسیدگی کنند.
وی در پاسخ به این سوال که با وجود دوره چهارم شورا آیا نقش سخنگوی شورا فعالتر خواهد بود، بیان کرد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تلاش می‌شود که با توجه به نقش سخنگویی شورا، سوالات از دیگر اعضای شورا را پیگیری کرده و به اطلاع اصحاب رسانه برسانم و نقش جایگاه سخنگوئی را پررنگتر کنم.
لازم به ذکر است اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی ارومیه اول شهریور با برگزاری مراسم تحلیف آغاز به کار کرده و در نخستین گام تکلیف انتخاب شهردار و هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر را مشخص کردند اما ترکیب اعضا و هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی شورا در جلسات آتی مشخص می‌شود.
منبع : خبرگزاری فارس

تعداد نمایش ها (133)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان