:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حسین بخشایشی در جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر ارومیه  با تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: بوی مهر می آید و سال جدید تحصیلی نیز امسال رنگ و بوی دیگری دارد.

حسین بخشایشی در جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر ارومیه  با تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: بوی مهر می آید و سال جدید تحصیلی نیز امسال رنگ و بوی دیگری دارد.

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 30 شهریور,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

حسین بخشایشی در جلسه امروز صحن شورای اسلامی شهر ارومیه  با تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: بوی مهر می آید و سال جدید تحصیلی نیز امسال رنگ و بوی دیگری دارد. متأسفانه با شیوع ویروس کرونا آموزش نیز تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته و آنچه که امروز حائز اهمیت است، در وهله نخست حفظ جان و سلامتی دانش آموزان و دانشجویان ماست و دیگر اینکه اثبات کنیم با وجود تمام مشکلات باید تلاش های خود را به اهداف والای زندگی گره بزنیم و از سعی و کوشش غفلت نورزیم تا شاهد آینده ای روشن با همت نوجوانان و جوانان امروز باشیم و امید است به یاری خدا و همکاری مردم عزیز دوران بیماری کرونا نیز به پایان رسد و شاهد روزهای بهتری باشیم.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: آغاز سال تحصیلی جدید را به تمامی دانش آموزان و دانشجویان عزیز تبریک می گویم و آرزوی موفقیت برای این عزیزان دارم.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، حسین بخشایشی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین در ادامه سخنانش ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت: در آستانه 31 شهریور سالروز آغاز جنگ تحمیلی 8 ساله عراق علیه خاک ایران هستیم. جنگی نابرابر که تمام قدرت های جهانی را در تحریک و حمایت تمام قد و همه جانبه، رژیم بعث عراق را علیه ایران شوراند و منجر به شهادت جوانان این مرز و بوم، به جا گذاشتن ویرانی و آوارگی بسیاری از زنان، مردان و کودکان گردید. به یاد آن روزها می توان تصور کرد که مقدس ترین جهاد، جهادی است که به عنوان دفاع از حقوق انسانی صورت گرفته باشد. 
وی اذعان داشت: در جنگ تحمیلی، رژیم بعث عراق، جنگی ناخواسته را به کشور ما تحمیل کرد و با نادیده گرفتن استقلال سرزمین ما به ایران اسلامی تجاوز کرد. از این رو، مردم غیرتمند ایران، در دفاعی مقدس، از حق خود که دفاع از استقلال سرزمین و هویت دینی ـ ملی خود بود، دفاع کردند.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در بخش دیگری از سخنانش گفت: رزمندگان اسلام از آن جا که دفاع در برابر تهاجم بعثیان را مقدس می دانستند و کشته شدن در این راه را برای خود، مرگی سعادت آفرین و افتخارآمیز ارزیابی می کردند، نه تنها از دادن جان دریغ نمی ورزیدند که شیفته آن بودند. شهادت طلبی رزمندگان اسلام به عنوان عامل مؤثر معنوی، از امتیازهای جبهه حق در برابر جبهه باطل بود.
حسین بخشایشی همچنین در ادامه سخنانش ضمن تقدیر و تشکر از شهردار و مجموعه تلاشگران شهرداری ارومیه در راستای ساماندهی سایت زباله نازلو گفت: پیشنهاد برگزاری جلسات کمیسیونهای تخصصی شورا بصورت آزمایشی و ویدئو کنفرانس برگزار گردد و با توجه به اینکه شهر ارومیه بعنوان پایلوت شهر هوشمند انتخاب شده است می بایستی از داخل شورا این امر انجام گیرد.
وی در ادامه اذعان داشت: ضمن قدردانی از زحمات شهرداری ارومیه در راستای ساماندهی سایت نازلو در روزهای آتی شاهد یک رویکرد مناسبی در این زمینه خواهیم بود.

تعداد نمایش ها (77)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان