:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
حسین پناهی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: فاز تجاری پروژه اوریاد بهمن ماه امسال افتتاح می شود

حسین پناهی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: فاز تجاری پروژه اوریاد بهمن ماه امسال افتتاح می شود

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 14 مرداد,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
حسین پناهی عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:
فاز تجاری پروژه اوریاد بهمن ماه امسال افتتاح می شود
باتوجه به قول های داده شده، قسمت تجاری پروژه اوریاد، به احتمال زیاد در بهمن ماه امسال افتتاح خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : حسین پناهی در گفت و گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز، با اشاره به وضعیت پروژه های اوریاد و تکبیر گفت: خوشبختانه روال پروژه اوریاد بهتر شده و اکنون در حد قابل قبولی به پیش می رود و اهدافی که از نظر پیشرف فیزیکی و نحوه کار، مد نظر بود محقق شده است.
وی با بیان این که تقریبا مشکلات عمده مسائل شهرداری، مشارکتی و سرمایه گذاری با مجموعه شهرداری حل شده و به پیش می رود افزود: این پروژه در سه فاز تجاری، مسکن و تفریحی می باشد.
پناهی ادامه داد: با توجه به این که این پروژه گام به گام می باشد، قسمت تفریحی، به دلیل این که همزمان با دیگر فازها آغاز به کار نکرده است، کمی عقب مانده است .
عضو شورای شهر ارومیه با اشاره به این که پیگیر این مشکل هستیم تصریح کرد: باتوجه به قول های داده شده، قسمت تجاری پروژه اوریاد، به احتمال زیاد در بهمن ماه امسال افتتاح خواهد شد.
در پروژه تکبیر نیز از سرمایه گذار قبلی به پیمانکار جدید واگذار شده است و وی با مزایده وارد قرارداد شده اند و اکنون در شرف تکمیل قرارداد برای ادامه پروژه هستند.

تعداد نمایش ها (212)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان