:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
درجلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری مطرح شد  بررسی پیشنهادات سرمایه گذاری بومی جهت استحصال انرژی از پسماند

درجلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری مطرح شد بررسی پیشنهادات سرمایه گذاری بومی جهت استحصال انرژی از پسماند

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 10 بهمن,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

درجلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری مطرح شد

بررسی پیشنهادات سرمایه گذاری بومی جهت استحصال انرژی از پسماند

یکصد و چهل و یکمین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با محوریت  بررسی پیشنهادات سرمایه گذاری بومی جهت استحصال انرژی از پسماند برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست سیّد هادی ذاکر و با حضور اعضای کمیسیون ، دکترسحابی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری ، مهندس رحمتی مدیر اداره سرمایه گذاری شهرداری در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

سیّد هادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه انتصاب مهندس رحمتی به عنوان مدیر اداره سرمایه گذاری را تبریک گفت و آرزوی توفیق در مسئولیت جدید را برای وی مسالت داشت.

ذاکر با اشاره به نزدیکی ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی،این دستاورد مهم را به عنوان نقطه عطف تاریخ ایران دانست و یاد و خاطره شهیدان دوران انقلاب اسلامی را گرامی داشت .

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری دستور جلسه را بررسی پیشنهادات سرمایه گذاری بومی جهت استحصال انرژی از پسماند و بررسی نامه های ارجاع شده به کمیسیون عنوان کرد.

حسین پناهی عضو کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری  نیز توجه به آلودگی های آب و خاک و  چالش ها و مشکلات زیست محیطی را یکی از مهمترین سیاست های شورای اسلامی شهر در دوره چهارم دانست و خاطر نشان کرد و افزود : بر اساس جلسات مدون در سالهای گذشته و سال جاری ، موضوع زباله سوز یکی از بهترین راهکارهای شورای اسلامی شهر در این خصوص می باشد که می توان با بهره گیری از بخش خصوصی علاوه بر اشتغالزایی، در جهت کمک به حفظ محیط زیست نیز گام برداشت.

پناهی با اشاره به اعلام انصراف شرکت آلمانی در خصوص سرمایه گذاری برای تولید انرژی از زباله گفت :  بهترین گزینه جایگزین ، استفاده و بهره گیری از توان  بومی است که در این خصوص باید ابتدا شرکت مذکور از لحاظ مالی و فنی مورد توانسنجی قرار داده شود و سپس نسبت به تفاهمنامه اقدام گردد.

مهندس حاتمی نایب رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری تاکید کرد : قبل از هر کاری توان سنجی شرکت از لحاظ مالی ، رزومه کاری شرکت در ایران و تأییدیه فنی شرکت آلمانی مطالعه و با رعایت اصول استاندارد کشور و قیمت مصوب برای خرید انرژی اقدام گردد که در سالهای آتی دچار مشکل نشویم . رزومه شرکت بومی در خصوص فعالیت های این شرکت با عنوان هلدینگ نظار در ایران و موافقت با عقد قرارداد شرکت نظار در صورت رعایت استانداردهای لازم خواستار تهیه و ارائه گزارش توسط معاونت اقتصادی به کمیسیون شد.

رسول اصغرزاده عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بر آزادسازی باند کندرو بلوار آزادی تا پل سوم خرداد تاکید کرد و از معاونت اقتصادی خواست برای ابلاغ به سرمایه گذار جهت اتمام هرچه سریعتر پروژه گشایشی با تعیین تکلیف واحدهای شهرداری اقدامات لازم را انجام دهد .

اصغرزاده در ادامه بر ساخت پارکینگ طبقاتی به عنوان اولویت دوم پس از اطلاع از میزان استقبال شهروندان و اصناف از پروژه تاکید کرد.

دکتر سحابی معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری به ارائه گزارش کاملی در خصوص جلسات برگزار شده با سرمایه گذاران بخش خصوصی بالاخص پروژه گشایشی و نتایج جلسات پرداخت.

در این جلسه مصوب گردید شهرداری محترم تا پایان خرداد ماه سال آتی نسبت به آزادسازی باند کندرو از میدان آزادی تا پل سوم خرداد اقدامات لازم را انجام دهد.

همچنین مقررگردیددر جلسه آتی کمیسیون موضوعات ذیل در دستور کار قرار گیرد:

-  ارائه گزارش معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری در خصوص پروژه گشایشی

-  دعوت از مهندس افشین فر برای قدردانی از فعالیت های وی در دوران تصدی مدیریت اداره سرمایه گذاری

موضوعات مطرح شده در کمیسیون جهت تصویب و اتخاذ تصمیمات نهایی در صحن شورا مطرح خواهد شد.

تعداد نمایش ها (120)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان