:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و مطرح شد :  توجه ویژه به حوزه گردشگری بعنوان راهکاری مهم در راستای ارتقاء شاخص های توسعه

در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و مطرح شد : توجه ویژه به حوزه گردشگری بعنوان راهکاری مهم در راستای ارتقاء شاخص های توسعه

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 01 آذر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و مطرح شد :

توجه ویژه به حوزه گردشگری بعنوان راهکاری مهم در راستای ارتقاء شاخص های توسعه

 

یکصدو سی و دومین جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط سید هادی ذاکر و محوریت توجه ویژه به حوزه گردشگری بعنوان راهکاری مهم در راستای ارتقاء شاخص های توسعه استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه جلسه کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست سیّد هادی ذاکر و با حضور اعضای کمیسیون و سحابی معاون اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری و افشین فر مدیر واحد سرمایه گذاری شهرداری در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهر برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

سیّد هادی ذاکر رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین و گرامیداشت ایام اربعین حسینی برای تمامی زائرین سید و سالار شهیدان که از کشورهای مختلف راهی حرم مطهر این امام همام شده اند آرزوی سلامتی و از خداوند متعال قرار گرفتن در زمره پیروان و رهروان صدیق ائمه عصمت و طهارت (ع) را مسئلت نمود .

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه دستور جلسه این هفته کمیسیون را توجه ویژه به حوزه گردشگری بعنوان راهکاری مهم در راستای ارتقاء شاخص های توسعه استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه اعلام نمود و خواستار توجه ویژه مسئولین در ایجاد زیر ساختهای توسعه این صنعت در استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه شد .

ذاکراظهار داشت : ارتقاء زیر ساختهای گردشگری شهر ارومیه و برخورد مناسب مسئولین و مردم می تواند بعنوان عاملی مهم در افزایش مدت زمان اقامت مسافران در این شهر باشد که لازم است این امر همسو با ظرفیتهای فرهنگی و جغرافیایی موجود منطبق باشد .

مهندس محمد خالد حاتمی نائب رئیس کمیسیون سرمایه گذاری ، مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به 4 فصل بودن شهر شهر ارومیه بر منحصر به فرد بودن برخی از بخشها مانند دشتهای سیلوانا که جزء 19 نقطه پراکسیژن جهان می باشد تاکید کرد .

مهندس حاتمی با اذعان به اینکه تمامی گردشگران پس از 11 ماه کار و فعالیت سعی در گذراندان تعطیلات به بهترین نحوه ممکن می باشند گفت : رفع باورهای غلط و کوتاه فکری ها در کنار آموزش های لازم برای مسئولین و شهروندان بعنوان میزبانانی بی نظیر می تواند ارومیه را به یکی از مقاصد مهم گردشگران داخلی و خارجی تبدیل نماید .

وی در ادامه سخنان خود با تشریح جاذبه های گردشگری شهر ارومیه همچون :طبیعت های بکر مرزها ، پیست اسکی ، زادگاه زرتشت ، مناطق تجاری سرو ، وجود تولیدات دامی کاملا طبیعی ، کلیساهای مختلف ، مسجد جامع و هزاران جاذبه دیگر مسئولیت دولتمردان را در اتمام رسالت خود و رونق وضعیت اقتصادی این شهر سنگین تر می نماید .

حسین پناهی دیگر عضو کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر با آرزوی سلامتی برای تمامی زائرین امام حسین (ع) در اربعین امسال و خیر مقدم به تمامی میهمانان خواستار اتمام هرچه سریعتر بسته اقتصادی و سرمایه گذاری بعنوان حلقه مفقوده در روند نتیجه گیری مناسب مجموعه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شد .

وی با مهم ارزیابی نمودن تعامل مسئولین عالی استانی و شهری جهت رفع مشکلات موجود خاطر نشان کرد جهت تسهیل شرایط و رفع موانع می بایست جلساتی مشترک به صورت دوره ای باهدف تقویت زیر ساختهای توسعه گردشگری در منطقه  فراهم گردد .

پناهی ایجاد ظرفیتهای تفریحی برای شهروندان را اولین گام مسئولین در جذب گردشگر برشمرد و ایجاد این برنامه های در قالب برنامه ریزی کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت جهت حفظ گردشگران بومی و جذب گردشگران غیر بومی کارآمد و ضروری دانست .

این مقام مسئول با اشاره بر لزوم ایجاد طرح های مکمل در تمامی پروژه های تفریحی و گردشگری از جمله پیوندهای مذهبی ، اقتصادی ، خدماتی ، مذهبی و سایر پیوندهای لازم را زمینه ساز ایجاد محیطی کامل برای آرامش و آسایش تمامی گرداشگران برشمرد .

در ادامه جلسه ضمن ارائه توضیحات لازم توسط معاون اقتصادی و سرمایه گذاری هر یک از اعضاء حاضر بع بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود در خصوص مسائل مطروحه در کمیسیون پرداختند .

تعداد نمایش ها (144)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان