:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مطرح شد  بررسی مسائل و مشکلات فرهنگسراهای شهرداری

در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مطرح شد بررسی مسائل و مشکلات فرهنگسراهای شهرداری

نویسنده: آقای نصیرپور/ﺳﻪشنبه, 12 بهمن,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مطرح شد

بررسی مسائل و مشکلات فرهنگسراهای شهرداری

یکصد و سی و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر با موضوع بررسی مسائل و مشکلات فرهنگسراهای شهرداری ارومیه برگزار گردید. 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر اورمیه : جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر به ریاست دکتر محمدرضا علیزاده امامزاده باحضور اعضای کمیسیون ، مدیرعامل و معاون سازمان فرهنگی و ورزشی و مدیر فرهنگسراهای شهرداری ارومیه در سالن جلسات شورا برگزار شد که در این جلسه حاضران ضمن بحث و گفتگو به بیان نکته نظرات و دیدگاههای خود در خصوص مسائل مطروحه در این جلسه پرداختند .

دکتر محمد رضا علیزاده امامزاده رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن خیر مقدم به حاضرین و عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از آتش نشانان در حادثه پلاسکو دستور جلسه این هفته کمیسیون را بررسی مسائل و مشکلات فرهنگسراها با دعوت از مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی و مدیران فرهنگسراهای شهرداری عنوان کرد.

دکتر علیزاده امامزاده در ادامه مسائل مربوط به فرهنگسراها و فعالیت های شهرداری در حوزه های فرهنگی و ورزشی را منوط به حمایت شهرداری و مسئولین ذیصلاح استانی از ورزش های همگانی و محله ای دانست و گفت : تعامل بین دستگاه های متولی امر ورزش در خصوص استعداد یابی و توجه ویژه به ورزش های پایه و نیز تهیه دستور العمل در خصوص کمک به هیئأت مذهبی،سازمان های مردم نهاد،هیئأت ورزشی،مساجد،کانون ها،موسسات قرآنی تدوین و اجرایی گردد.

وی اظهار داشت ایجاد وحدت رویه در فعالیت های فرهنگی و ورزشی سازمان با الگوگیری از کلانشهرهای موفق در حوزه فرهنگی و ورزشی و تهیه منشور فرهنگی به عنوان سند راهبردی در حوزه های فرهنگی توسط سازمان فرهنگی در اسرع وقت تهیه و ارائه لایحه از سوی سازمان فرهنگی و ورزشی و فرهنگسراها برای بحث و تصویب در کمیسیون را خواستار شد.

در این جلسه لطیفه مبین دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا خواستار جلوگیری از اقدامات جزیره ای در فعالیت های فرهنگی و توجه به زیرساختها و نیز انجام مطالعات و اقدامات پژوهشی در زمینه های فرهنگی و تعامل با دستگاه های متولی فرهنگ در ارومیه را شد.

وی در ادامه بر بررسی نحوه مشارکت مساجد به عنوان پایگاه های مردمی و تبدیل فعالیت های مساجد از تک محوری به چند محوری را شد.

ذاکر عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت های نظامند به عنوان اصلی ترین رسالت شهرداری در مدیریت فرهنگی است افزود : با تعامل مدیران فرهنگی در راستای برنامه ریزی برای فرهنگسرای قرآن و عترت و استفاده از ظرفیت این فرهنگسرا و نیز توجه به هویت فرهنگی شهر ارومیه و زنده نگه داشتن یاد اسطوره های فرهنگی این شهر بیش از پیش کوشا باشند.

تعداد نمایش ها (130)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان