:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
دکترعلیزاده امامزاده،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: توجه به تخصص و انتصاب افراد در پست های شهرداری ارومیه با دقت بیشتری انجام گیرد.

دکترعلیزاده امامزاده،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه: توجه به تخصص و انتصاب افراد در پست های شهرداری ارومیه با دقت بیشتری انجام گیرد.

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 06 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
دکترعلیزاده امامزاده،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه:
توجه به تخصص و انتصاب افراد در پست های شهرداری ارومیه با دقت بیشتری انجام گیرد.
دکتر علیزاده امامزاده،عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: توجه به تخصص و انتصاب افراد در پست های شهرداری ارومیه با دقت بیشتری صورت پذیرد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،دکتر علیزاده امامزاده که در جمع اعضای شورای اداری شهرداری ارومیه سخن می گفت اذعان داشت:توجه به معیشت کارکنان شهرداری ارومیه یکی از مهمترین برنامه های شورای اسلامی شهر ارومیه خواهد بود و در این خصوص نیز باید تدابیر لازم انجام گیرد.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی،شهرداری ارومیه در راستای اجرای پروژه های خدماتی و عمرانی از محصولات داخلی استفاده نماید.
علیزاده امامزاده همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها در ارگانهای شهرداری اذعان داشت:مدیران شهرداری ارومیه در انتخاب مسئولان روابط عمومی دقت بیشتری انجام دهند و از نیروی تخصصی استفاده نمود و با رسانه های جمعی و مطبوعاتی تعامل بیشتری انجام دهند.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:تعامل،همدلی،یکپارچگی و همفکری در دوره چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه یک الگو برای مسئولان بوده است و امید می رود این تعامل همچون دوره گذشته در دوره پنجم نیز شاهد آن باشیم و با تمام توان در راستای تحقق اهداف کلی و توسعه هر چه بیشتر شهر زیبای ارومیه تلاش خواهیم نمود.

تعداد نمایش ها (131)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان