:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 11 بهمن,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه امروز صحن شورا گفت:

💠 دهه فجر  طلیعه بیداری و تبلور نهضت مجاهدت آمیز ملت ایران است.

 🔼 دکتر #حسین_بخشایشی در جلسه امروز صحن شورا و در نطق پیش از دستور جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن 12 بهمن آغاز انقلاب اسلامی گفت؛ #دهه فجر طلیعه بیداری و تبلور نهضت مجاهدت آمیز ملت ایران و سرآغاز هشیاری ملت های اسلامی است. 

🔼 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه،  وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:  پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی است در تلألؤ ایستادگی یک ملت و حاصل رشادت هایی است حق طلبانه در مقابله با فشار و باج خواهی بیگانگان. 

📍رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه سخنانش اذعان داشت: رهبری امام خمینی (ره) در خط مقدم ستیز با طاغوت نه تنها مبارزات ملت ایران را تا افقِ بی نهایت هدایت نمود که برای ملت های اسلامی در سرتاسر جهان نیز جریان ساز گشت و مسیر حق طلبی را به آزادگان تاریخ متجلی نمود.

🔼 وی گفت؛  امروز در چهل و دو سالگی آن انقلاب و مالامالِ افتخار در پیمودن طریق امام، شهدا و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری (دامت برکاته) دستاوردهای درخشان انقلاب و گام های پرصلابت مردم سربلند ایران عزیز را می ستاییم و عهد می بندیم در این مسیر پرافتخار و در مبارزه با دشمنان دیرین سرزمین عزیزمان ثابت قدم باشیم. 
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: ایام مبارک دهه فجر را به ملت شهیدپرور و سرافراز ایران اسلامی و به ویژه مردم استان آذربایجان غربی و شهروندان محترم ارومیه تبریک می گوییم و آرزومند سعادت و پیشرفت میهن عزیزمان در دستیابی به قله های رفیع و افتخار آمیز هستیم. 
جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه  به ریاست دکتر حسین بخشایشی و با حضور اعضای شورا، حجت الاسلام والمسلمین سید سلمان ذاکر نماینده محترم مردم شریف ارومیه در مجلس شورای اسلامی و مدیران شهرداری با دستور جلسه بررسی مسایل و مشکلات مربوط به حوزه مدیریت شهری جهت انتقال به معاونت محترم رئیس جمهور در آستانه سفر به استان و شهر ارومیه و بررسی اصلاحیه بودجه سال 1399 شهرداری و سازمان های تابعه برگزار گردید.

تعداد نمایش ها (89)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان