:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه هماهنگی جشنواره انگور: توجه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در جشنواره انگور

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه هماهنگی جشنواره انگور: توجه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در جشنواره انگور

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 05 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در جلسه هماهنگی جشنواره انگور:
توجه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در جشنواره انگور
جلسه هماهنگی جشنواره انگور با حضور رسول اصغرزاده،رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه،شهردار و مدیران و نمایندگان دستگاههای اجرایی در سالن جلسات شهرداری ارومیه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ،رسول اصغرزاده با اشاره به اهمیت و نقش اقتصادی جشنواره انگور در شهر ارومیه گفت:جشنواره انگور با توجه به ظرفیت آن یکی از جشنواره های مهم در حوزه فرهنگی و اقتصادی است و می تواند بر اقتصاد شهری و نیز جذب گردشگر کمک کند.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین گفت:توجه به فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در جشنواره انگور امسال باید در راس برنا مه ها قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به تقارن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام ،فضای جشنواره باید با نمادهای حسینی ( ع ) مزین شود.
ایشان پیشنهاد تجلیل روزانه از شهدای شاخص در حوزه فعالیتهای کشاورزی در طول برگزاری جشنواره را ارائه نمودند.
رسول اصغرزاده همچنین با اشاره به اینکه باید امکانات کامل برای حمل و نقل عمومی و انتقال آسان و راحت مردم و گردشگران برای جشنواره فراهم شود گفت:از عوامل اجرایی جشنواره انگور می خواهم تا با بررسی های کامل از مکان ، برای اسکان مسافران و نیز حمل و نقل آنها و طراحی پارکینگ های مورد نیاز اقدامات لازم را انجام دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به موضوع نشاط اجتماعی و نیز اهمیت شمردن اقتصادی آن اذعان داشت:موضوع ایجاد نشاط اجتماعی و توجه به اقتصاد انگور و اقتصاد استان و نیز جذب گردشگر از مهمترین اهداف جشنواره انگور خواهد بود.

تعداد نمایش ها (112)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان