:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 31 تیر,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

💠 ملت و نظام ، عظمت و اقتدار و ثبات خود را به دنیا نشان داده اند.
دکتر علیزاده امامزاده گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار روز ۲۵ تیرماه با ائمه جمعه سراسر کشور فرمودند: خوشبختانه ملت و نظام ،عظمت و اقتدار و ثبات خود را به دنیا نشان داده اند و به دشمنان تحمیل کرده اند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی که در جلسه امروز صحن شورا سخن می گفت اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب در ریشه یابی برخورد گستاخانه غربی ها از جمله اروپایی ها با ایران درمسائل جاری برجامی ، به خصلت « تکبر » آنان اشاره کردند و فرمودند: خودبزرگ بینی موجب می شود غربی ها نتوانند حقایق را درک کنند ، البته این تکبر در مقابل ملتها و کشورهای ضعیف برای آنان موفقیت بهمراه می آورد ، اما در مقابل ملتهایی که نمی هراسند و از حق خود دفاع می کنند ، غربی ها را دچار شکست می کند.
دکتر علیزاده امامزاده در ادامه سخنانش افزود: رهبر انقلاب با انتقاد بسیار شدید از دزدی دریایی انگلیسی های خبیث گفتند: آنها که خباثتشان برای همه آشکار است کشتی ما را با راهزنی دریایی ربوده اند اما سعی میکنند به آن شکل قانونی بدهند البته عناصر مومن در جمهوری اسلامی این کارها را بی جواب نمی گذارند و در فرصت و جای مناسب پاسخ خواهند داد.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص دل بریدن ملت و مسئولان از بیگانگان گفت: ملت و مسئولان از بیگانگان دل بریده اند و به برکت این دل بریدن ، کشور از درون در حال جوشیدن استو این حرکت تحسین برانگیز حتما به موفقیت های بیشتری منجر خواهد شد.

تعداد نمایش ها (33)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان