:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

نویسنده: آقای نصیرپور/شنبه, 11 بهمن,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه:

#ارومیه دروازه اروپا و محل گذر جاده ابریشم است/ تداوم تکمیل پروژه سیتادیوم علیرغم شیوع کرونا و مشکلات اقتصادی

💠 حسین بخشایشی در مراسم افتتاحیه بزرگترین فود هال شمالغرب کشور در مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از سرمایه گذاری گروه صنعتی میهن اظهار کرد: نگاه شما در راستای سرمایه گذاری در شهر ارومیه یک میراث گران بها به صورت پایدار خواهد ماند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه سرمایه گذاران این پروژه را تنها نمیگذارند , افزود : هر چه مشکلات بیشتر شد و رکود اقتصادی در شرایط حاد کرونایی بر دنیا حاکم شد شاهد تلاش بی وقفه جهت بهره برداری این پروژه عظیم بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

🔼 رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تقدیر از تلاشهای مرحوم حجت الاسلام قلی اوغلی نماینده شهرداری ارومیه در این پروژه گفت: ارومیه دروازه اروپا و محل گذر جاده ابریشم است و با توجه به پتانسیل بالایی که داراست باید بستری شویم تا کشورهای همسایه، ارومیه را اولین مقصد خود برای تفریح و گردش انتخاب کنند.

دکتر #حسین_بخشایشی با ابراز امیدواری از بهره برداری این پروژه در اسرع وقت تصریح کرد : پیشرفت در ساخت و ساز سیتادیوم به نحو مطلوبی چشمگیر است و یقینا پس از اتمام این پروژه , سیتادیوم  یک برند برای ارومیه می شود و برای سالهای آینده به یادگار خواهد ماند.

تعداد نمایش ها (82)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان