:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس شورای اسلامی و بسیج اصناف آذربایجان‌غربی؛ دنبال آموزش فقه بازار به اصناف هستیم

رئیس شورای اسلامی و بسیج اصناف آذربایجان‌غربی؛ دنبال آموزش فقه بازار به اصناف هستیم

نویسنده: آقای نصیرپور/یکشنبه, 07 شهریور,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس شورای اسلامی و بسیج اصناف آذربایجان‌غربی؛ دنبال آموزش فقه بازار به اصناف هستیم

رسول اصغرزاده از آموزش فقه بازار به بسیجیان این قشر خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه رسول اصغرزاده در مراسم روز بسیج اصناف گفت: اصناف همواره تمام توان خود را در جهت آرمان های انقلاب اسلامی به میدان آورده و امروز هم در کنار سیاست های اقتصاد مقاومتی به فعالیت می پردازند.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد : تمام تلاشمان را کرده ایم تا از توان و ظرفیت مساجد داخل بازار جهت برگزاری کلاس‌های آموزش فقه بازار ، کارگاه حمایت از کالای ایرانی استفاده کنیم.

وی اظهار داشت : قوانین دست و پاگیر در استفاده از پایانه‌های مرزی علی‌رغم همسایگی با سه کشور، اعمال سلیقه‌های خاص در خصوص مالیات بر ارزش افزوده برای اصناف که این موضوع سبب تعطیلی برخی از واحدهای صنفی می شود از جمله مشکلات بسیج اصناف آذربایجان غربی است.

اصغرزاده با اشاره به برخوردهای مقطعی و سطحی با پدیده شوم قاچاق، ابراز کرد: برخورد با عاملان خرده‌فروشی بعضی از کالاها را از دیگر مشکلات مهم در خصوص اصناف دانست که این معضل، مشکلات زیادی را برای اصناف به وجود آورده است.

تعداد نمایش ها (174)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان