:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت روز ملی آتش نشانی گفت:

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه در مراسم گرامیداشت روز ملی آتش نشانی گفت:

نویسنده: اسماعیل بهار/شنبه, 08 مهر,1402/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

ارومیه جزو اولین های آتش نشانی بعد از تهران و تبریز است.

متاسفانه امروز مسئله ترافیک شهر ارومیه موجب کندی خدمات رسانی سریع و بموقع آتش نشانان شده است.

 تجهیز به امکانات مدرن و به روز و نوسازی ناوگان ماشین آلات سازمان آتش نشانی در اولویت کاری مدیریت شهری قرار گیرد.

مرتضی بهرام ضمن تبریک هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی گفت؛ ارومیه جزو اولین شهرها بعد از تهران و تبریز است که دارای آتش نشانی بوده است.

 به گزارش ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی که در مراسم تجلیل از آتش نشانان غیور و تلاشگر سازمان مدیریت آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سخن می گفت ضمن تقدیر از زحمات و رشادت های شبانه روزی آتش نشانان شهرداری ارومیه خاطرنشان شد: آتش نشانان همیشه در همه صحنه ها و روزهای سخت در کنار شهروندان ارومیه ای بوده است که جا دارد از زحمات و تلاش های این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه و نماینده شورا در سازمان آتش نشانی شهرداری ارومیه در بخش دیگری از سخنانش افزود: آتش نشانان با خطر انداختن جان خود همیشه برای حفظ جان و مال مردم تلاش کرده و با به خطر انداختن جان خود ، حافظ ایمنی و آرامش مردم بوده و هستند.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه گفت : شورای اسلامی شهر ارومیه نگاه ویژه ای به مجموعه و پرسنل خدوم سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه داشته است و قدردان زحمات آنان بوده و در راستای تامین رفاه ، ساختار اداری و پرسنلی و نیز تجهیز ناوگان ماشین آلات و بروزرسانی آنان تلاش می کند.

وی گفت: آتش نشانان از لحاظ سختی کار یکی از پرخطرترین مشاغل را دارا می باشند .

مرتضی بهرام در ادامه سخنانش خاطرنشان شد:امروز مسئله ترافیک شهر ارومیه متاسفانه گاها موجب اختلال در خدمات رسانی آتش نشانان در زمان آتش سوزی شده است .

وی گفت: یکی دیگر از عوامل اصلی در بروز حوادث آتش سوزی ، وجود اماکن غیراستاندارد دولتی و خصوصی است و متاسفانه تا به امروز اقدام اساسی در این حوزه انجام نگرفته است.

مرتضی بهرام در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امکانات آتش نشانی باید هوشمندسازی شود گفت: هوشمندسازی امکانات آتش نشانی برای ارائه خدمات سریع در مواقع ضروری و آتش سوزی حائز اهمیت است.

تعداد نمایش ها (16)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان