:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه :  طرح و اجرای دستگاه جمع آوری برگهای پاییزی سطح شهر توسط یک مبتکر ارومیه ای ساخته شد.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه : طرح و اجرای دستگاه جمع آوری برگهای پاییزی سطح شهر توسط یک مبتکر ارومیه ای ساخته شد.

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 10 آبان,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه :

طرح و اجرای دستگاه جمع آوری برگهای پاییزی سطح شهر توسط یک مبتکر ارومیه ای ساخته شد.

مهندس مهران حاجیلو عضو کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر گفت : طرح کاربردی دستگاه جمع آوری برگهای پاییزی سطح شهر توسط یک مبتکر ارومیه ای با استفاده از امکانات و هزینه کرد سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه ساخته و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : مهندس مهران حاجیلو رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص ساخت دستگاه جمع آوری برگهای درختان گفت : این دستگاه توسط یک ارومیه ای بنام مهندس آزاد غفاری به کمیسیون خدمات شهری و محیط زیست شورای اسلامی شهر پیشنهاد و با بررسی و تصمیم اعضای کمیسیون مقرر گردید که این طرح به منظور حمایت از مبتکران و در موضوع اجرایی نمودن بخشی از دیدگاه اقتصاد مقاومتی در شهرداری ارومیه طراحی و ساخته شود .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این طرح برای اولین بار در شمالغرب کشور صورت گرفته افزود : این دستگاه با موتور احتراقی چهارزمانه تک سیلندر و فن سانتریفیوژ با پره های شعاعی و لوله کشی به طول سه و نیم سانتیمتر و قطر 8 اینچ تهیه شده که قابلیت جمع آوری انواع برگهای پاییزی و کاهش فرآیند تولید کمپوست را دارد.

مهندس حاجیلو در ادامه اظهار داشت : عملکرد دستگاه به گونه ای است که در راستای اقتصاد مقاومتی و کاهش سختی کار ، افزایش جمع آوری و جایگزین مناسبی برای نیروی انسانی و با هزینه تمام شده بسیار پایین ساخته شده است .

وی در پایان از سازنده این دستگاه مهندس آزاد غفاری مبتکر و مهندس مکانیک بیوسیستم و عضو انجمن مهندسین جوان ایران و نیز حمایت های بی دریغ مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری در جهت اجرایی شدن این طرح قدردانی کرد.

تعداد نمایش ها (324)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان