:

کسی که نهان و آشکار٬ و کردار و گفتارش تفاوتی نکند٬ به راستی امانتش را ادا و عبادتش را خالص کرده است.


پرتال اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر ارومیه
اخبار و رویداد ها
رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

نویسنده: آقای نصیرپور/دوشنبه, 31 تیر,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رئیس کمیسیون نظارت شورای اسلامی شهر ارومیه گفت:

💠 کوچکترین مشکلات شهری را مردم رصد می کنند / باید انتظارات مردم فراهم شود.

عبدالرحمن نقشین با تقدیر از عملیات سپاه در توقیف کشتی های انگلیسی گفت: امروز مردم تمامی مشکلات شهری را رصد می کنند و از مدیریت شهری انتظار رفع این مشکلات را دارند.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه ، وی که در جلسه امروز کمیسیون نظارت شورا سخن می گفت اذعان داشت: در چند سال گذشته تلاشهای بسیار خوبی در زمینه های عمرانی و خدماتی از سوی شهرداری ارومیه انجام گرفته است و همه شاهد تغییر چهره شهر ارومیه در این چند سال گذشته بوده ایم.
رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: باید تلاش کنیم تا نظارتهای بیشتری بر پروژه های عمرانی و خدماتی داشته باشیم چون با نظارت کامل می توان به اهداف رسید و مشکلات را رفع نمود.
وی در ادامه سخنانش اذعان داشت: شهرداری ارومیه و واحدهای مربوط باید نظارت بیشتری بر ساخت ساختمانهای فرهنگسراها ، پلهای غیر همسطح ، پیاده روها و نیز نظارت بر کیفیت کاری پیمانکارها داشته باشد.
عبدالرحمن نقشین گفت: امروز با توجه به سیاست های مدیریت شهری نهضت آسفالت معابر خاکی همچنان با تمام توان در حال انجام است و لذا جا دارد از تلاشهای معاونت عمرانی و سازمان عمران شهرداری ارومیه تقدیر و تشکر می کنیم.
وی در ادامه سخنانش افزود: کل مصوبات شورای اسلامی شهر ارومیه در دوره پنجم شورای اسلامی شهر ارومیه ۱۳۰۰ مصوبه بوده است و از این تعداد ۸۵۹ مصوبه اقدام شده ، ۴۰۱ مصوبه در دست اقدام و ۲۲ مصوبه اقدام نشده است.
جلسه کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر ارومیه به ریاست عبدالرحمن نقشین و با حضور اعضای کمیسیون و معاونان و مدیران شهرداری ارومیه در تاریخ ۹۸/۴/۲۹ با دستور جلسه بررسی پروژه های عمرانی برگزار شد.
گفتنی است که مصوبات پیشنهادی کمیسیون به صحن شورای اسلامی شهر ارومیه ارجاع داده شد.

تعداد نمایش ها (137)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر
آمار بازدید
دی ان ان